کد خبر: ۴۶۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

خط محتوایی تبلیغ و گفتمان جریان ساز، امیدآفرینی است

بابل- مدیرکل تبلغیات اسلامی مازندران گفت: در اجرای گفتمان مقام معظم رهبری برای تحقق جهاد تبیین باید جبهه ای و فراگیر عمل کرد زیرا تبلیغ جریان ساز و گفتمان ساز دارای خط محتوایی امیدآفرین است.
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

خط محتوایی تبلیغ و گفتمان جریان ساز امیدآفرینی است

حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار صبح یکشنبه در گردهمایی روحانیان شهرستان بابل ویژه محرم اظهار داشت: در اجرای گفتمان مقام معظم رهبری در راستای تبلیغ و جهاد تبیین باید جبهه‌ای عمل کرد ودر این جبهه به صورت عملیات فراگیر اقدام کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های تبلیغ فراگیر خط محتوایی است و آنچه امروز به ما برای نهادینه شدن فرهنگ و شعار و گفتمان اولویت دار نظام کمک می‌کند، با یک خط سیر پیش رویم و ایجاد جریان امید در جامعه امری مهم است.

وی تصریح کرد: عمل و رفتار مبلغ و سخن وی در تبلیغ امری مهم است و در ارتباط با مخاطب باید پای کار انقلاب باشیم و غم و غصه مردم غصه ما باشد و رفتار مبلغ در جامعه اثرگذار باشد.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به امامت محله یادآور شد: منظور از این امامت و راهبری در فضای گسترده و توجه داشتن به همه اقشار است و تبلیغ مؤثر را به معنای واقعی در جامعه داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران رفتار مبلغ را زمینه‌ای برای تأثیرگذاری سخن و گفتار دانست و گفت: تبلیغ جریان ساز و گفتمان ساز دارای خط محتوایی امیدآفرینی است و باید از ظرفیت هیئت به عنوان محل تبدیل ایمان‌ها به عمل صالح بهره برد.

وی یادآور شد: در مسیر تمدن سازی اسلامی باید اراده مردمی فعال شود و آنچه مهم است باید قیام الله در راه خدا رخ دهد و حرکت باید به سمتی برود قیام مردمی و کنشگری مردمی اتفاق دهد.

حجت الاسلام شریف تبار تصریح کرد: در هیئت با مکانیزم جهاد تبیین به میدان بیاییم، زیرا نرم افزار هیئت بسیار اثرگذار و فراگیر است.

وی شعارمندی فعالیت‌های هیئت را مسئله مهم برشمرد و گفت: باید ضمن شعار محوری باید کنشگری در بدنه هیئن را ایجاد کنیم و هر هیئت براساس خط محتوایی مشترک، شعاری را برای خود ترسیم کند.

وی با اظهار اینکه حضرت سیدالشهدا (ع) مایه نجات اهل عالم است، گفت: خط محتوایی محرم امسال مبتنی بر امیدآفرینی است و همه باید در این راستا گام برداریم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار