کد خبر: ۴۶۱۸
نماینده ولی فقیه در گلستان:

امام حسین(ع) اسلام نبوی را به دنیا نشان داد

آیت الله سید کاظم نورمفیدی گفت: امام حسین(ع) با نهضت عاشورایی خود، اسلام نبوی را به دنیا نشان داد.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
 

به گزارش نهضت اسلامی، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در جلسه استانی ستاد شئون فرهنگی با موضوع ماه محرم ا ظهار کرد: امام حسین (ع) بزرگترین نهضت اسلامی و دینی را در دنیا ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: عاشورا بهترین زمان برای جهاد تبیین است و باید زیر پرچم امام حسین به جهاد تبیین بپردازیم تا نقشه دشمنان را در انحراف کشیدن جوانان نقش برآب کنیم.

وی بیان کرد: امام حسین (ع) با نهضت عاشورایی خود اسلام نبوی را به دنیا نشان داد و به مقابله با اسلام یزیدی رفت و امام خمینی (ره) با الگو گیری از نهضت امام حسین (ع) در زمانه خود به مقابله با اسلام امریکایی رفت تا اسلام ناب را گسترش دهد.

نورمفیدی ادامه داد: شعارهای محرم تکراری نباشد و با تشکیل اتاق فکر شعارهای نو مطابق با زمان، ذائقه مردم و با همان شعارهای عاشور بیان شود.

وی افزود: امام حسین (ع) در امر به معروف و نهی از منکر مردم را به اسلام دعوت می‌کرد و ما هم به تاسی از امام باید مردم را به امام حسین (ع) دعوت کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: اینکه بتوانیم شعار امام حسین را مطابق با شعار سال بیان کنیم یک مهارت است که باید آن را بیاموزیم.

وی ادامه داد: دشمنان حیله‌های خود را در قالب نو ریخته و به خورد دنیا می‌دهند و ما هم باید غفلت نکرده از شیوه‌های نوین پیام بزرگ عاشورا را نشر دهیم.

نورمفیدی اظهار کرد: من با ایجاد فضای عاشورایی موافق هستم ولی باید جملاتی را بنویسیم که جاذبه بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: دسته‌های سینه زنی بسیار مهم است و باید قدر آن را بدانیم و هرساله دسته‌های حسینی در جامعه به نفع اهداف امام حسین برگزار و بیانگر این است که نهضت عاشورا هرگز نمی میرد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: عزاداران حسینی در یک روز همه با لباس‌های یک شکل و با حضور جوانان راه اندازی شود و شاعران اشعار پر معنی روایت کنند که شنونده را تشویق به شنیدن کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار