کد خبر: ۴۶۵۱
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان:

کرسی‌های‌ تلاوت و تفسیر قرآن در کردستان برگزار شد

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: کرسی‌های‌ تلاوت و تفسیر قرآن با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت در سطح استان کردستان در حال برگزاری است.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان، اظهار کرد: کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از تیرماه امسال در سطح استان کردستان آغاز شده و زمینه ساز جذب نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی شده است.

وی افزود: این کرسی‌های تلاوت از سری فعالیت‌های قرآنی اوقات فراغت متعلمان قرآنی، مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت(ع) است که با استقبال گرم دانش‌آموزان و مخاطبان فعالیت‌های قرآنی در کل استان اجرا می‌شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه برگزاری این کرسی‌ها از مرز ۸۰ کرسی گذشته است، بیان کرد: در ماه مبارک رمضان هر روز در این مراکز قرآنی، کرسی‌های تلاوت بر پا بوده است و بعد از ماه مبارک نیز با کرسی‌های تلاوت مجلسی در کل ایام هفته پس از نماز عصر و با تلاوت قاریان و مرتلان و مفسران برجسته سطح استان روند رو به رشدی را داشته است.

مرادی به استقبال گسترده مردم استان از کرسی‌های تلاوت قرآن اشاره و اضافه کرد: برپایی کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم موجب جلای قلب و روح انسان و آشنایی با چگونگی صوت و قرائت قرآن کریم می‌شود.

وی بیان کرد: موسسات و خانه‌های قرآنی نیز در برپایی کلاس‌های قرآن کریم فعالیت دارند و علاوه بر ظرفیت این تشکل‌ها از فضای مساجد نیز در برگزاری کلاس‌های قرآنی استفاده می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار