کد خبر: ۴۶۵۸
نماینده ولی فقیه در کردستان:

پرهیز از کلام اضافه از ابزار تبلیغ محسوب می‌شود

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید بر مثبت گرایی در سخن و گفتار مبلغین گفت: پرهیز از کلام اضافه و سخن قبیح از ابزار تبلیغ محسوب می‌شود.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در اختتامیه دوره ارتقای توانمندسازی مبلغین کردستان که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، با تقدیر از سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: توانمندی و ارتقای مبلغین باید مورد توجه قرار گیرد که در این دوره آموزشی که در تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد این مهم به بار نشست.

وی با بیان اینکه طرحی که به عنوان امام محله مطرح شده در واقع اتفاقی است که قبل از انقلاب روی داده است، افزود: قبل از انقلاب مهمترین افراد ما امامان محله بودند و مسجد منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد که با همراهی امامان محله و مردم به ثمر نشست.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: قبل و اوایل انقلاب علمای ما با ظرفیت مساجد توانستند مشارکت مردمی را جلب کنند اما اکنون پایگاه علما و مبلغین ما گسترده‌تر است که حسینیه و حوزه علمیه از جمله این پایگاه‌هاست که گرچه هیچکدام کارکرد مساجد را ندارد اما توانسته فعال باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: براساس فرموده امام صادق(ع) باید روحانیون و طلاب با مردم خوب حرف بزنند، مثبت صحبت کنند و مثبت رفتار کنند و زبان خود را حفظ نمایند.

وی با تاکید بر مثبت گرایی در سخن و گفتار مبلغین گفت: پرهیز از کلام اضافه و سخن قبیح از ابزار تبلیغ محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به روایتی از رسول اکرم(ص) اذعان کرد: عاقل ترین مردمی کسی است که دو خصلت مدارا با مردم، تواضع و فروتنی داشته باشد تا بتواند مردم را جذب کند.

دوره آموزشی ارتقای توانمندسازی مبلغین کردستان روزهای یکم و دوم مرداد ماه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دفتر نماینده ولی فقیه، مرکز خدمات حوزه های علمیه، حوزه علمیه خواهران و برادران و بنیاد هدایت در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار