کد خبر: ۴۶۹۰

ثبت‌نام ۱۲۷۱ نفر در جشنواره قرآنی «صافات» تفت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت از ثبت‌نام یک هزار و ۲۷۱ نفر در جشنواره قرآنی «صافات» ویژه اهالی این شهرستان خبر داد.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

ثبت‌نام ۱۲۷۱ نفر در جشنواره قرآنی «صافات» تفت

حجت‌الاسلام محسن پاک‌طینت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت از یزد، از ثبت‌نام یک هزار و ۲۷۱ نفر در جشنواره قرآنی «صافات» ویژه اهالی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در سه بخش آوایی، هنری و فرهنگی و در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ، مداحی، شعر، داستان‌نویسی، نماز، اذان، خوشنویسی، قصه‌گویی، کلیپ، عکس نوشته، مفاهیم قرآن، سرود و پادکست قصه‌گویی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختص هر رشته در راستای ارتقای سطح دانش شرکت کنندگان این جشنواره گفت: ثبت‌نام‌کنندگان برای ورود به مسابقه رشته خود باید در مسابقه ترجمه سوره حجرات که روزهای ۲۹ و ۳۰ مردادماه به صورت مجازی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

پاک‌طینت با اشاره به اینکه نفرات اول در هر رشته در سال گذشته، اجازه شرکت در همان رشته در جشنواره امسال را ندارند، جوایز نفرات اول تا سوم هر رشته را از ۵۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان اعلام کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت از برگزاری مسابقات در روزهای اول، دوم و سوم شهریورماه خبر داد و گفت: اختتامیه جشنواره نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستان در روز ۲۱ مهرماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت رسول مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار