کد خبر: ۴۷۳۴
مدیرعامل بنیاد هدایت خبر داد:

پویش «روایت روشنایی» راوی خدمات مساجد است + فیلم

حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان با اشاره به اینکه در نهاد مسجد، فعالیت‌های مؤثر و خیر بسیاری انجام می‌گیرد گفت: با شرکت در پویش «روایت روشنایی» می‌توانیم راوی خوبی‌ها باشیم تا حال مردم را بیشتر خوب کنیم.
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان- مدیرعامل «بنیاد هدایت»- در گفت و گو با خبرنگار نهضت اظهار داشت: در دوسال اخیر فعاليت‌هاي بزرگی را در بنیاد هدایت شکل داده‌ایم و مهمترين هدف اين بنياد، تولید امید در جامعه است.

وی درادامه افزود: با بررسي بازخوردهايي که از فعاليت‌هاي متفاوت بنیاد هدایت از سراسركشوردريافت كرديم، متوجه شدیم ، این فعالیت‌ها در میدان مؤثربوده و اثرات بسیار مثبتی را به همراه داشته است؛ به‌عنوان مثال اين فعاليت‌ها؛ مشاغل بسیاری براي هموطنان ايجاد كرد و بسياري از خانواده‌ها را تحت پوشش قرار داد اما متأسفانه این فعاليت‌ها ضریب رسانه‌ای پیدا نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان با اشاره به اينكه کار ارزشمند اگر ضریب رسانه‌ای پیدا کند موج اميد در جامعه ايجاد مي‌كند عنوان داشت: همانطور که دشمن با استفاده از يك رويداد کوچک، تأثيرآن را هزاران برابر می‌کند تا موج منفي در جامعه ايجاد كرده و به مقاصد خود برسد، ما نيز بايد با نشان دادن خدمات قشر مؤمن و انقلابي، موج مثبت در جامعه ايجاد كنيم.

مدیرعامل بنیاد هدایت گفت: امامان محلات و فعالان فرهنگي در مساجد؛ اتفاقات بسيارخوبي را در طول روز، هفته و ماه رقم مي‌زنند، اما  دربررسی‌های انجام گرفته مشخص شد ضعف جدی در حوزه روایتگري خوبی‌ها داریم؛ به‌همین بهانه «پویش روایت روشنایی» آغاز به‌کار کرد تا هم روایت خوبی‌ها را ضریب دهیم و هم آدم هایی که می‌توانند این کارها را ضریب دهند، پای کار بياوريم. به این ترتیب است که می‌توانیم جریانی راه بیندازیم تا كار خوب به بهترين شكل به منصه ظهور رسيده و روحيه خيررساني و خدمت در جامعه به تعالي برسد.

تعداد بازدید : 9

پویش «روایت روشنایی» راوی خدمات مساجد است + فيلم
از پویش روایت روشنایی بیشتر بدانید

هدف از نامگذاری اين پويش، در نظر گرفتن مسجد به‌عنوان«مرکز؛ منبع روشنایی و سرمنشاء رشد و شکوفایی» محله است.

«حضور مردم، کودکان و افراد خاص در مسجد»، «اجراي برنامه‌های دینی و اجتماعی مسجد با نگاه نوآورانه و خلاقانه»، «حضور امام مسجد در منازل اهالی محله و ارتباط با آنها»، «تولیدات رسانه‌ای نوجوانان از مسجد و محله خودشان با رویکرد حل مشکلات محله و رقم زدن اتفاقات ویژه»، «خدمت رسانی و حواشی مراسم مسجد با محوریت امام محله» موضوعات تولید و انتشار محتوا برای شرکت در این پویش را شامل مي‌شوند.

اين در حالي است كه «امامان محله، مبلغ مناسبتی، مبلغ آزاد، طلاب و روحانیون فعال در شبکه‌های اجتماعی، همسر روحانی، فرزند روحانی و گروه‌های تولید محتوای فعال در مساجد» می‌توانند در این پویش شرکت کنند و «صفحات یا کانال‌های شخصی»، «صفحات یا کانال‌های مساجد محله» و «پایگاه‌های خبری و رسانه‌های استانی» بستر‌های انتشارمحتواي اين پويش هستند.

آثارارسالي بايد در قالب «انتشار یادداشت کوتاه، داستان و یادداشت روایی»، «ارسال عکس یا گزارش تصویری»، «توليد فیلم کوتاه تجربه نگاری یا روایی»، «توليد تیزر گزارشی از اقدامات و برنامه‌های مسجد»، «توليد پادکست وقطعات صوتی» باشد.

 شرکت کنندگان ضمن استفاده از « # روایت_روشنایی» باید لینک محتوای خود را در فرم آنلاین مربوط به پویش ثبت کنند،هدایای نفیسی برای این پویش در نظر گرفته شده است که شرح آنها در کانال و لینک شرکت در پویش قابل مشاهده است.

کانال پویش در پیام‌رسان ایتا
Eitaa.com/revayat_roshanaee
لینک شرکت در پویش
Bhlink.ir/Revayat

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار