کد خبر: ۴۷۳۸
با هدف ترویج جهاد تبیین

کارگاه آموزشی تخصصی ویژه مداحان استان بوشهر برگزار شد

به منظور دانش‌افزایی و توانمندسازی مداحان استان بوشهر، کارگاه آموزشی تخصصی آموزشی ویژه مداحان این استان برگزار شد.
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، کارگاه آموزشی تخصصی ویژه مداحان استان بوشهر با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری- مدیرکل تبلیغات اسلامی و مداحان استان بوشهر در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام طاهری در این جلسه با اشاره به سابقه تاریخی علمای بزرگ استان بوشهرمانند« آل عصفور و علامه بلادی» در مواجهه با تجاوز دشمنان بیان داشت: علمای اسلام  و قشر مؤمن و مذهبی همواره برای رفع مشکلات مردم تلاش داشتند و زمانیکه با حمله متجاوزین مواجه می‌شدند با اتحادی وصف ناپذیر در عرصه جهاد با تمام توان مبارزه ‌می‌کردند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: حکم اعلام جهاد به سرعت پخش می‌شد و  مردم از روستاها و شهرهای مختلف برای مبارزه با ظلم حضور پیدا می‌کردند و پس از سازماندهی و برنامه‌ریزی با ایثار دلاورانی امثال «رئیس‌علی دلواری» سد راه متجاوزین می‌شدند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری، به‌عنوان دیدبان بصیر انقلاب اسلامی در شرایط معاصرتشخیص دادند که دشمن از طریق جنگ نرم به ارزش‌های اسلامی، عقاید و باورهای مردم هجوم آورده و بدون جلب توجه، خانه به خانه و نفر به نفر، مرزها را درمی‌نوردد، رهبر معظم انقلاب با احساس خطر،  تشخیص جهاد داده‌اند و آن را جهاد تبیین برشمردند لذا قشر مؤمن باید مانند گذشته به ندای رهبر خود لبیک گفته و با تمام توان در جبهه جهاد تبیین مبارزه کند.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم، مصطفی گراشی، رئیس کانون مداحان استان بوشهر در سخنان کوتاهی به ارائه برنامه‌های این کانون در راستای برگزاری مراسم اقامه عزا در محرم و صفر پرداخت.

ارسال نظر