کد خبر: ۴۷۴۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

جهاد تبیین از نیازهای اساسی جامعه امروز است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه، «جهاد تبیین» است و باید به نحو صحیح و درستی انجام شود.
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت،   حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با روحانی مستقر روستای کروندان اظهار داشت: بدون تردید جهاد تبیین یکی از نیاز‌های اساسی امروز جامعه است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان‌باری به وجود بیاورد، زیرا امروز دشمن با تحریف حقایق و جلوگیری از روشنگری سعی دارد واقعیت‌های انقلاب را وارونه جلوه دهد.
حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده عنوان کرد: آخرین تیر دشمنان انقلاب اسلامی، جنگ شناختی و رسانه‌ای است و تلاش آن‌ها این است که شناخت جامعه و تحلیل جامعه ایرانی را از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی تغییر دهند.
وی افزود: آنها سعی می کنند دستاورد‌های این نظام را اندک و با بزرگ نمایی، مشکلات و نواقص را بزرگ نشان دهند، البته گاهی اوقات ، مشکلات و نقص‌هایی هم وجود دارد که البته باید با مطالبه‌گری پیگیری و رفع شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در ادامه گفت: باعنایت به اثرگذاری بسیار بالای جهاد تبیین در انجام این وظیفه مهم، نقش تشکل‌های مردمی و روحانیون مستقر بیش از سایر افراد جامعه است؛ زیرا تبلیغ و تبیین از وظایف شبکه تبلیغی است و آن‌ها وظیفه دارند که با تبیین حقایق مبانی فکری، ارزش‌های اسلامی و وقایع و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، مردم را با ارزش‌های اسلام حقیقی و آرمان‌های انقلاب آشنا کنند.
وی افزود: جهاد تبین وظیفه تمام آحاد جامعه بوده والبته وظیفه سنگینی نیز بر دوش ما کارکنان تبلیغات اسلامی است و باید در این خصو،  تمام تلاش خویش را به‌کار ببندیم.
در ادامه ، حجت‌الاسلام صحرایی - روحانی مستقر روستای کروندان- ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت‌الاسلام مولازاده وسایر کارکنان تبلیغات اسلامی دهگلان اظهار داشت: به طورکلی جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است، زیرا توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند و در این موارد است که تمامی تلاش‌های دشمن برای تحریف واقعیت‌ها با شکست مواجه می‌شود.
وی افزود: در راستای جهاد تبیین باید روشنگری و بیان حقایق عالمانه و مجاهدانه وجود داشته باشد تا نسل جوان بیشتر از سایر اقشار جامعه با بیان واقعیت‌های انقلاب آگاه‌تر شوند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار