کد خبر: ۴۷۵۳
مسئول گروه‌های جهادی شهرستان سقز خبر داد:

اهدای ۲۹ دستگاه کولر به نیازمندان سقزی

مسئول گروه‌های جهادی شهرستان سقز از اهدای ۲۹ دستگاه کولر به نیازمندان شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام با مشارکت و حمایت ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) و اداره تبلیغات اسلامی سقز انجام شد.
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، اسماعیل گنجی بابامیری مسئول گروه‌های جهادی شهرستان سقز اظهار کرد: با شناسایی 29 خانواده نیازمند در این شهرستان که از نداشتن کولر با توجه به فرارسیدن فصل گرما و افزایش دما، رنج می‌بردند، تهیه این وسیله خنک کننده با مشارکت و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و گروه‌های جهادی سقز و اداره تبلیغات اسلامی سقز  انجام و توزیع شد.

 

وی افزود: 29 دستگاه کولر در قالب برنامه احسانه، اهدای جهیزیه به زوج‌ نیازمند که توسط گروه‌های جهادی شناسایی شده‌ بودند، از طریق بنیاد احسان تامین و توزیع شد.

 

گنجی اعلام کرد: تهیه پوشاک نو برای خانوار‌های محروم نیز از اقدامات انجام شده است که بر حسب سن و جنسیت دسته بندی و تقسیم بندی شده و در ماه‌های آینده توزیع می‌شود.

 

وی گفت: پخت غذا به عنوان احسان یا اطعام غدیر در روز عید غدیر انجام و در این راستا بیش از 4 هزار پرس در بین نیازمندان سقزی توزیع شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار