کد خبر: ۴۷۶۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

قوام و دوام هیئات مذهبی به مردمی بودن آن است

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: قوام و دوام هیئات مذهبی به مردمی بودن آن است و اگر در قید و بند ارگان‌ها و نهادهای دولتی باشد هیئت محسوب نمی‌شود.
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جلسه توجیهی هیئات مذهبی که به مناسبت ماه محرم  در سالن جلسات  اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در نشستی با مسئولان فروشگاه رفاه سنندج  مقرر شد برای هیئات مذهبی کردستان  یارانه‌ای در نظر گرفته شود  تا کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت دولتی تهیه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: قوام و دوام هیئات مذهبی به مردمی بودن آنها است و اگرهیئت در قید و بند  نهادهای دولتی باشد؛ دیگر، هیئت محسوب نمی‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: باید هیئات مذهبی، اصل خود را که برپایه مردمی بودن است حفظ کنند و از طرفی ارگان‌ها  نیز تا جایی که مقدور است  باید از برنامه‌های فرهنگی هیئات مذهبی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه  به هیئات مذهبی فعال  کردستان یکصد میلیون تومان بودجه تخصیص یافته که درایام محرم پرداخت می‌شود، اضافه کرد: رایزنی‌هایی با اوقاف و جهادکشاورزی در خصوص کمک به هیئات مذهبی درزمینه تامین مخارج آنها انجام شده است.

حجت‌الاسلام رازیانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: هیئت شیعه و سنی برای سازمان تبلیغات اسلامی تفاوتی ندارد و ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور براساس وظیفه و رسالت خود باید خادم خادمان و مکتب امام حسین (ع) باشند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار