کد خبر: ۴۷۹۳
رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک بیان کرد؛

ظرفیت رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ عاشورا مورد استفاده قرار گیرد

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ غنی عاشورا، با توجه به هجمه فرهنگی گسترده دشمنان اسلام برای مقابله با ارزش های اسلامی، ضروری است.
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

ظرفیت رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ عاشورا مورد استفاده قرار گیرد

به گزارش نهضت، حجت الاسلام محمد جواد حسینوند روز جمعه در نشست هم اندیشی شورای هیات‌های مذهبی، مداحان، ذاکران و اصحاب رسانه در سالن جلسات تبلیغات اسلامی افزود: رسانه‌ها در دنیا نقش مهمی دارند و دشمن برای رسیدن به اهداف خود از این ظرفیت برای وارونه جلوه دادن حقایق استفاده می کند.

وی بیان کرد : فضای مجازی بدون شک نقش مهمی در تبلیغات دارد و باید تلاش شود از این ظرفیت برای اهداف شایسته ، انسان ساز و روشنگری استفاده شود.
حجت الاسلام حسینوند بیان کرد: ایام محرم فرصت ارزشمندی برای تقویت بعد معنوی جامعه و ترویج فرهنگ انسان ساز عاشورا است.
وی‌گفت: امام حسین (ع)  الگوی تمام عیار آزادگی است و رسانه ها با همدلی و هماهنگی شورای هیات‌های مذهبی و مداحان شهرستان، برای تبیین اهداف قیام حضرت سیدالشهدا (ع) تلاش کنند.

مردم اندیمشک در ایام محرم عشق خود را به اهل بیت(ع) به نمایش می‌گذارند

رییس شورای هیات‌های مذهبی اندیمشک نیز گفت: مردم خداجوی اندیمشک در ایام محرم به زیباترین شکل ممکن عشق و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به نمایش می‌گذارند.
محمد رضا یزدانی افزود : برنامه های ایام محرم امسال با مشارکت  اقشار مختلف مردم عاشق اهل بیت (ع) در اندیمشک با شور حسینی مضاعف برگزار می گردد.
وی ادامه داد: پرچم‌ عزای امام حسین (ع) شامگاه امروز در میدان امام خمینی (ره) اندیمشک با حضور مردم خداجوی شهرستان‌ و هیات‌های مذهبی برافراشته می شود.‌
یزدانی گفت: گردهمایی سوگواران حسینی در یوم العباس ، مراسم ویژه شام غریبان ، گردهمایی عزاداران حسینی در روز عاشورا ، پخت و توزیع ۲۰ هزار پرس غذای نذری بین نیازمندان، مراسم علمداران و شیرخوارگان‌حسینی و آیین‌های سوگواری از جمله برنامه‌های ویژه محرم در اندیمشک است.
در این نشست در خصوص برنامه های ایام محرم در اندیمشک هم اندیشی ‌و تبادل نظر شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار