کد خبر: ۴۷۹۵
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تشریح کرد؛

تقاطع نوآوری، نمایشگاه روایت تبلیغ است

حجت الاسلام احمدیان گفت: ایده‌هایی که تبدیل به محصول فرهنگی شده اند می‌توانند مخارج خود را تأمین و بدون وابستگی به دستگاه‌ها به صورت مستقل ، مشغول به فعالیت باشند.
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

اهداف دفتر تبلیغات اسلامی در تقاطع نوآوری نمایشگاه روایت تبلیغ

به گزارش نهضت، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان -رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان-، در حاشیه نمایشگاه روایت تبلیغ  و در جمع اصحاب رسانه  با بیان اینکه یکی از قسمت‌های بسیار پربار، پریازدید و مورد توجه بازدید کنندگان در نمایشگاه روایت تبلیغ، قسمت تقاطع نوآوری بود، گفت: در واقع این قسمت به جهت اینکه نیازهای واقعی فرهنگی و اجتماعی را مورد هدف قرار داده و براساس درک واقعی از نوع کارهایی که طلاب می‌توانند در فضای کسب و کار متناسب با شأن خود و اقتضائات جامعه قرار بدهند بنا شده است، مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب، امسال را سال« اشتغال» و «دانش بنیان» نامیدند، یعنی اشتغالی که مبتنی بر دانش‌های بنیادین باشد، ما در این نمایشگاه تلاش کردیم این نوع اشتغالزایی را به عنوان یک نمونه در مجموعه‌های فرهنگی و طلبگی به نمایش بگذاریم.

«تقاطع نوآوری» ارائه دهنده توانمندی طلاب است

حجت الاسلام احمدیان با اشاره به اینکه تقاطع نوآوری، اشتغالزایی با استفاده از توانمندی طلاب را به معرض نمایش گذاشته است، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های دانش های پایه و دغدغه‌ها، دانش، نگرش و توانمندی‌های طلاب یک ایده تبدیل به محصول فرهنگی شده و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تقاطع نوآوری پدید آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ایده‌هایی که تبدیل به محصول فرهنگی شده اند می‌توانند مخارج خود را تأمین کنند و تاب آور باشند و در ادامه بدون وابستگی به حمایت‌های دستگاه‌ها و ارگان‌ها به صورت مستقل مشغول به فعالیت باشند. ایده ها باید در یک فرآیند حمایت شوند تا رشد کنند و پس از اینکه رشد کردند تبدیل به یک محصول شده و عرضه شوند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: در دفتر تبلیغات اسلامی تلاش کرده‌ایم تا این ایده ها و محصولات را مورد حمایت مادی و معنوی قراردهیم تا طلاب و افراد فرهیخته و متصدیان عرصه فرهنگی که دغدغه دینی دارند از این حمایت‌ها استفاده کنند.

حجت الاسلام احمدیان ادامه داد: حمایت‌های ما دو دسته است، حمایت‌های فکری نظیر پرورش ایده  در مرحله اول و کمک به اینکه ایده در فرآیندی صحیح و منطقی با استفاده از کارشناسان و منتورهای توانمند - راهنما-  تبدیل به محصول بشود در مرحله دوم قرار می گیرد.

هدف دفتر تبلیغات اسلامی، پایداری شرکت های خلاق است

وی ارائه تجهیزات، مکان، معرفی به دستگاه‌ها و برگزاری نمایشگاه‌ها را از دیگر حمایت‌های دفتر تبلیغات اسلامی از شرکت‌های خلاق عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه نوعی حمایت از این گروه‌ها است، در همین عرصه که گروه ‌های موفق محصولات خود را عرضه کرده و سعی می‌کنند که برای ایده خود مخاطب و مشتری مناسبی پیدا کنند و هدف ما حمایت از پایداری و تاب آوری این شرکت‌ها است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان انگیزه بخشی به مجموعه های فرهنگی را از دیگر اهداف ارائه فعالیت‌های شرکت‌های خلاق در تقاطع نوآوری و نمایشگاه روایت تبلیغ برشمرد و تصریح کرد: حاضریم تجربیات ، دستاوردها و داشته‌های خود را به مجموعه‌های فرهنگی ارائه دهیم و سبک جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی را با عنوان فعالیت‌های خلاق و نوآورانه پیگیری کنیم.

ارسال نظر