کد خبر: ۴۸۰۷
معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

۱۴۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت ماه محرم در گلستان برگزار می شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری بیش از هزار و ۴۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت ایام محرم در استان خبرداد.
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

۱۴۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت ماه محرم در گلستان برگزار می شود

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام رضا دیلمی اظهار کرد: محرم و صفر فصل رویش‌های انقلابی و ایام ویژه‌ای است که می‌تواند بستر رشد، تعالی و بالندگی را در جامعه ایجاد کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: حقیقتاً محرم و صفر فصل جاودانگی اسلام ناب و فرصت بی بدیلی برای بازخوانی پیام‌های تحول آفرین و تمدن ساز عاشورا است.

دیلمی اضافه کرد: درس‌های بزرگی مانند حماسه و ایثار، ولایتمداری و امر به معروف و نهی از منکر در عاشورا نهفته است و باید از فرصت این ماه در لایه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و سبک زندگی اسلامی بهره برداری کرد.

وی از برگزاری بیش از هزار و ۴۰۰ برنامه فرهنگی توسط نهاد انقلابی تبلیغات اسلامی در ایام محرم در استان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در قالب ۱۰۰ رویکرد و در کارگروه‌های تخصصی رسانه، تشکل‌ها، کودک و نوجوان، مساجد، خانه‌های قرآنی و بانوان اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده با استفاده از ظرفیت هزار و ۶۰۰ هیئت مذهبی، ۳۵۰ مرکز قرآنی، ۸۰ کانون فرهنگی تبلیغی و ۸۰۰ مبلغ و مبلغه دینی در رویکرد مسجد جامعه پرداز در استان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: امیدآفرینی و جهاد تبیین را از موضوعات مهمی است که باید مبلغان در سطح جامعه گسترش یابد

دیلمی مسجد جامعه پرداز را به عنوان یک موضوع مهم که باید در ایام محرم به صورت اختصاصی به آن پرداخته شود نام برد و افزود: شبکه تبلیغی نقش ویژه ای در این زمینه ایفا می‌کنند و باید با رویکرد تقریبی و وحدت مثال زدنی که در گلستان وجود دارد به این موضوع ورود کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار