کد خبر: ۴۸۲۹
معاون سازماندهی سازمان هیات و تشکل های دینی اعلام کرد

«سامانه صدای هیأت»، سامانه‌ای برای ثبت نظرات

معاون سازماندهی سازمان هیات و تشکل های دینی از راه اندازی «سامانه صدای هیات»، برای ثبت نظرات، پیشنهاد‌ها و گزارش مردم و مسئولان هیأت‌ها خبر داد.
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

حجت الاسلام خانجانی -معاونت سازماندهی سازمان هیات و تشکل های دینی - در گفت و گو با پایگاه خبری نهضت با اشاره به راه اندازی سامانه صدای هیات همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان گفت: این سامانه برای اعلام نقطه نظرات و گزارش های مردمی در مراسم هیأت‌ها و همچنین حل مشکلات و معضلات اجرایی هیأت‌های سراسر کشور توسط سازمان هیأت و تشکل‌های دینی راه اندازی شده است.

وی افزود: صدای هیأت رسالتش رسیدگی به مشکلات هیئت‌های مذهبی و پیگیری امور جاری این تشکیلات مردم‌نهاد و همچنین پیگیری گزارش‌های مردمی در این حوزه است. "صدای هیأت" طرحی است که از دو سال پیش توسط سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و سازمان تبلیغات اسلامی به‌منظور دریافت نقطه‌نظرات مردم و هیأت‌های مذهبی راه‌اندازی شده  و اکنون در سال سوم نسخه بهینه یافته آن آغاز به کار کرده است.

معاون سازماندهی سازمان هیات و تشکل های دینی گفت: این سامانه در دو بخش ویژه مسئولان هیأت و عموم مردم عزادار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و به طور خاص تمرکزش را بر روی برگزاری مراسم و آئین‌های تعزیت و تهنیت اهل‌بیت علیهم‌السلام، به ویژه ماه محرم به عنوان مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین مراسمات قرار داده است.

«سامانه صدای هیأت» صدای مردم شد

حجت الاسلام خانجانی اضافه کرد: مسئولان و مدیران هیأت‌های مذهبی می‌توانند در کنار ارائه پیشنهاد‌ها و انتقادات خود در حوزه فعالیتشان، مشکلات و موانعی که در برگزاری برنامه‌هایشان در برابر رویشان است و حل آن نیاز به پیگیری حقوقی و سازمانی دارد را از این طریق به گوش خدمت‌گزاران خود در سازمان هیأت برسانند تا از این طریق، مسائل به‌وجود‌آمده حل‌و‌فصل شود.


وی افزود: همچنین تمام مردم و مخاطبان هیأت‌ها می‌توانند در کنار انتقال پیشنهاد‌ها و انتقادات خود در حوزه برگزاری مراسم عمومی، در صورت داشتن گزارش و یا انتقادی از برگزاری مراسمی خاص در محل خود به این سامانه مراجعه کنند تا خدمتگزارانشان در سازمان هیأت به حل آن موضوع کمک کنند.

لازم به ذکر است برای ارتباط با سامانه صدای هیأت می‌توانید عدد ۱ را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کرده و یا به وبگاه اینترنتی صدای هیأت با نشانی https://sedayeheyat.ir مراجعه نمایید و نقطه نظرات، گزارش‌ها و یا مشکلات خود را در این سامانه مطرح کنید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار