کد خبر: ۴۸۳۳
حجت‌الاسلام باباخانی، رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی:

خدمات‌رسانی شهرداری در نمایشگاه عطرسیب، ۳۰۰ درصد بیشتر از سال گذشته است

رئیس سازمان هیأت و تشکل های دینی از افزایش ۳۰۰ درصدی خدمات‌رسانی نمایشگاه عطر سیب به هیأت‌ها نسبت به سال گذشته خبر داده و گفته که این نمایشگاه شهرداری، امسال از یک فروشگاه به یک رویداد اثر گذار فرهنگی بدل شده و انتظار این است که سایر دستگاه‌های و نهاد‌های دولتی نیز به کمک هیات‌ها بیایند.
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام باباخانی با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد نمایشگاه عطرسیب امسال گفت: نمایشگاه عطر سیب امسال با تدبیر ویژه شهرداری تهران خصوصا سازمان فرهنگی هنری، تحول جدی پیدا کرده است. این نمایشگاه باحفظ جنبه فروشگاهی خود به یک رویداد فرهنگی تبدیل شده و امیدواریم که این رویکرد جریان ساز ادامه یابد.

وی با اشاره به اهتمام شهرداری و خصوصا شهردار تهران که به تقویت جریان متدین جامعه منجر شده است، افزود: خوشبختانه به هیئات مذهبی به عنوان عناصر موثر در دینداری جامعه و به مثابه یک عنصر موثر فرهنگی در شهر تهران توجه ویژه‌ای شده است. بنیاد دعبل و اداره کل تبلیغات اسلامی تهران نیز دوشادوش عزیزان در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سعی کردند که در هر چه بهتر شدن این رویداد فرهنگی نقش‌آفرین باشند.

رئیس سازمان هیأت و تشکل های دینی  در ادامه در پاسخ به این سئوال که چرا به برخی از هیئات مجوزدار، بن خرید کالا از نمایشگاه عطرسیب تعلق نگرفته است گفت: طبیعی است که ظرفیت منابع اختصاصی توسط شهرداری تهران علیرغم رشد ۳۰۰ درصدی، نسبت به سال قبل محدود است. از طرفی اختصاص کمتر از ۶ میلیون در شرایط اقتصادی موجود برای هر هیأت غیر قابل قبول بود. امسال هم حدود ۲ برابر بیشتر از گذشته، این نمایشگاه مورد استقبال هیئت‌ها قرار گرفته و ظرفیت بن‌های عطر سیب در روز‌های اول برپایی نمایشگاه به اتمام رسیده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار