کد خبر: ۴۹۲۹
پیام رئیس تبلیغات اسلامی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام «مصطفی نصیری»:

مهاجر الی الله و در راه تبلیغ اسلام پیشگام بود

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد قمی» در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام «مصطفی نصیری» و همسر ایشان در حادثه سیل اخیر در شهر رفسنجان را تسلیت گفت.
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

 

پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد قمی» در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی نصیری»حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد قمی» در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام «مصطفی نصیری» وهمسرایشان در حادثه سیل اخیر در شهر رفسنجان را تسلیت گفت.
به گزارش نهضت  در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مبلغ گرانقدرو طلبه فاضل حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نصیری موجب اندوه و تأثر فراوان گردید. این مهاجر الی الله و مجاهد بصیر، خوشفکر و پرعمل در راه تبلیغ و خدمت به اسلام و اهل بیت (ع) پیشگام و پیشتاز بود. از دست دادن یکی از سربازان نهضت جهاد تبیین برای بنده و بسیاری از دوستان و همراهان و آشنایانشان، سخت و طاقت فرسا است.
 خسران نبود این همسنگر عزیز را به همه فعالان جهادی و تبلیغی تسلیت عرض می‌کنم. همچنین به بیت محترم و داغدار ایشان صمیمانه عرض تسلیت دارم و از درگاه حضرت حق، برای ایشان، صبر و آرامش و برای روح آن فقید سعید، رحمت و غفران و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام «مصطفی نصیری»
گفتنی است حجت‌الاسلام مصطفی نصیری، طلبه جهادی و از طلاب مدرسه فقهی علی بن موسی الرضا (ع) که برای تبلیغ به رفسنجان رفته بود، در مسیر تبلیغ گرفتارسیل شد و در شب اول محرم به اتفاق همسرشان دارفانی را وداع گفته و به دیار باقی شتافتند.
این روحانی جهادی از شاعران آیینی و جبهه هنری انقلاب بود و سروده‌هایی در رثای اهل بیت (ع) سروده است.

ارسال نظر