کد خبر: ۵۰۰۳

کرسی «تلاوت و تدبر قرآن» در قروه برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری کرسی‌های «تلاوت و تدبر قرآن کریم» همزمان با برگزاری فعالیت‌های تابستانی در مسجد امام موسی کاظم(ع) قروه خبر داد.
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

کرسی «تلاوت و تدبر قرآن» در قروه برگزار می‌شود

به گزارش نهضت، بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری کرسی‌های تلاوت و تدبر قرآن کریم همزمان با برگزاری فعالیت‌های تابستانی در مؤسسات، خانه‌های قرآن و عترت(ع) و مراکز دینی خبر داد.

وی افزود: کرسی تلاوت مسجد امام موسی کاظم (ع) با حضور حجت‌الاسلام حیدری و با دعوت از قاریان ممتاز دانش‌آموز، روزهای زوج از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ برپا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: تمامی مراکز قرآنی تحت حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به طور منظم و فصلی اقدام به برگزاری کرسی‌های ثابت تلاوت و تفسیر قرآن کریم می‌کند و این نشان می‌دهد که جامعه قرآنی و دینی در سطح استان، توجه زیادی به قرائت، شرح و تفسیر آیه‌های کلام وحی دارند.

مرادی گفت: هدف از برگزاری کرسی‌های تلاوت و تدبر قرآن کریم، انگیزه‌بخشی به نوجوانان و جوانان برای قدم گذاشتن در مسیر درک مفهوم قرآن و انتخاب صحیح استاد و الگوهای تلاوتی قرآن بوده است.

وی در پایان یادآور شد: تنها صوت و لحن زیبا ملاک انتخاب الگوهای تلاوت نباید باشد بلکه به نکات تجویدی و رعایت قواعد قرائت و درک مفهوم و معنی قرآن نیز بایستی توجه ویژه‌ای شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار