کد خبر: ۵۰۱۶
در جلسه تشکیل ستاد استانی مهرواره بانور در خراسان رضوی بیان شد:

آستان قدس رضوی پای کار «مهرواره بانور»

در جلسه‌ای که به منظور تشکیل ستاد استانی مهرواره بانور در خراسان رضوی برگزار شد، مسئول مرکز امور خانواده و بانوان آستان قدس رضوی، برای حمایت و مشارکت در اجرای این طرح در خراسان رضوی، قول‌ مساعدی داد.
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

مرکز امور خانواده و بانوان آستان قدس رضوی پای کار اجرای طرح مهرواره بانور

به گزارش دبیرخانه مهرواره بانور؛ به منظور تبیین مهرواره بانور و تشکیل ستاد استانی آن در خراسان رضوی نشستي با حضور حجت الاسلام هادی صاحبقرانی - مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی-  و نهاد‌های فعال در حوزه بانوان برگزار شد.
در این نشست، مسئول مرکز امور خانواده و بانوان آستان قدس رضوی از مشارکت این مرکز در اجرای طرح مهرواره بانور خبر داد و گفت: ظرفیت آستان قدس و بانک اطلاعاتی‌اي که از ۲۰ هزار زوج جوان داراست، ظرفیت عظیمی است که پای اجرای این طرح خواهیم آورد.
وی افزود: اطلاع رسانی گسترده در فضای مجازی، انتشار پوستر و موشن مهرواره بانور و برقراری تماس مستقیم با حداقل ۲۰۰ تن از بانوان فعال با هدف پای کار آوردن آنان در این طرح ، از دیگر اقداماتی است که در راستای برگزاری هرچه پرشورتر این مهرواره انجام خواهیم داد.
مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان این استان نیز برای هماهنگي با پایگاه‌های بسیج جهت برگزاری بهتر این مهرواره اعلام آمادگی کرد.
همچنین رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد از سرکشی از هیئات مذهبی بانوان در ایام محرم و توجیه چهره به چهره آنان جهت شرکت در این مهرواره خبر داد.
در پایان این جلسه حجت الاسلام رحمتی،  راهیار استان خراسان رضوی، به عنوان دبیر ستاد استانی مهرواره بانور و حجت الاسلام مرتضی همتی‌فر - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی  استان - به عنوان مسئول این ستاد معرفی شدند.
همچنین معصومه باعدی مسئول مرکز امور خانواده و بانوان آستان قدس رضوی، زهره منوچهری کارشناس امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی این استان، فاطمه دانا مسئول نهضت پیشرفت بانوان مشهد، خانم صفدر زاده مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان، زینب افتخاری عضو قرارگاه حضرت زینب (س)، معصومه اسدی عضو جبهه جهادی بسیج سازندگی، راضیه موسوی ، خانم حسینی رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد، تشکل‌ها و مسئول قرآنی و مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی این استان به عنوان اعضای ستاد استانی مهرواره بانور خراسان رضوی انتخاب و معرفی شدند.

ارسال نظر