کد خبر: ۵۰۵

نشست ارتقاء شبکه امامت و مهرواره اوج ویژه روحانیون شهرستانهای تایباد و باخرز برگزار شد

نشست ارتقاء شبکه امامت و مهرواره اوج ویژه روحانیون شهرستانهای تایباد و باخرز با حضور معاون راهبری بنیاد هدایت کشور برگزار شد.
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اصغر علی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: نشست ارتقاء شبکه امامت و مهرواره اوج با حضور حجت‌الاسلام امید محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت کشور ویژه روحانیون شهرستانهای تایباد و باخرز برگزار شد.

حجت‌الاسلام محلاتی در نشست هم‌اندیشی امامان محلات به بیان توضیحاتی در خصوص اجرای طرح امام محله و مهرواره اوج پرداخت و عنوان کرد: ایجاد انگیزه مجدد در مساجد برای ورود به عرصه خدمت رسانی، حل مسائل محله، ارتقاء توان امامان محلات و مساجد در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل، ارتقاء روش‌های حل مسئله، ارتقاء روش‌های شناسایی ظرفیت‌های محله و شناسایی امامان فعال از اهداف مهرواره اوج است.

معاون راهبری بنیاد هدایت گفت: امامان محله و مساجد علاوه بر بخش های فرهنگی در کاهش و رفع مسائل و آسیب‌های اجتماعی بسیار اثرگذارند و باید از تمامی ظرفیت‌های مساجد و خود مردم در این مسیر بیشترین بهره را گرفت چرا که این کار می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی باشد.

آموزش گعده داری و ارزیابی از سوی معاون راهبری بنیاد هدایت کل کشور و ارائه موضوع بوم راهیاری،کارگاه‌های بوم راهیاری و ارائه بوم‌ها در جمع روحانیون شهرستانهای تایباد و باخرز از دیگر عناوین مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار