کد خبر: ۵۲۱۴

اعلام آمادگی امام جمعه کرمانشاه برای همکاری در اجرایی شدن «مهرواره بانور»

آیت الله«مصطفی علما» به اهمیت نقش آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف تأكيد و برای همکاری در اجرایی شدن «مهرواره بانور» در استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرد.
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

 

امام جمعه کرمانشاه برای همکاری در اجرایی شدن «مهرواره بانور» اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرنگار نهضت، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در دیدار با حجت‌الاسلام طاهر نیا -راهیار بنیاد هدایت در کرمانشاه-  مهرواره بانور را مصداقی از «جهاد تبیین» برشمرد و از تمام نهاد‌های متولی حوزه خانواده در این استان خواست برای فراخوان و اطلاع رسانی «مهرواره بانور» و حضور بانوان فعال محلات  استان كرمانشاه در این رویداد، مشاركت كنند.

 وی بر تشکیل ستاد همکاری و هم افزایی تمام نهادهای استانی در این امر خطیر تأکید و تصريح كرد: بايد ظرفیت‌های استانی شناسایی شوند و در این خصوص میان نهادهای مختلف هم‌افزایی ايجاد شود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه افزود:  بانوان  به‌عنوان  يكي از مهمترين اقشار تأثيرگذار جامعه بايد با تمام توان درعرصه جهاد تبیین  تلاش و نقش آفريني كنند چراكه بانوان در هر حوزه‌اي اعم از سیاسی، اجتماعی و مسائل فراتر از ابعاد خانواده وارد شده‌اند، توانسته‌اند مشکلات بزرگ را حل کنند و مسائل مربوط به حوزه خانواده نیز به سامان نمی‌رسد، مگر آنکه دختران و بانوان این مرز و بوم در اين عرصه حضوري فعال داشته باشند.

آیت الله علما اظهار داشت: با توجه به اهمیت نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه خانواده، آماده همکاری برای اجرایی شدن «مهرواره بانور» هستیم.

حجت‌الاسلام طاهرنیا نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند اجرایی مهرواره بانور گفت: مهرواره «بانور» مختص بانوان است که به واسطه آن،  بانوان کنشگر در جامعه شناسایی خواهند شد لذا در همين راستا؛ زمينه حضور بانوان خادمیار مساجد و گروه‌های جهادی در مهرواره بانور را فراهم خواهيم كرد.

راهیار بنیاد هدایت در کرمانشاه «سالم سازی و تقویت بنیان خانواده»، «ایجاد امید در محله»، «هویت بخشی و ایجاد انگیزه در بانوانی که حضوري فعال در محله دارند» و «حمایت از فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي بانوان» را از جمله اهداف مهرواره بانور توصیف کرد.

گفتني است، علاقه‌مندان به شرکت در مهرواره بانور می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۵ در اين مهرواره ثبت نام و شرکت كنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار