کد خبر: ۵۲۳۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پیامی عنوان کرد؛

تقدیر از عزاداری‌های باشور و شعور مردم استان زنجان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پیامی از مردم، هیئت های مذهبی و ائمه جمعه و مدیران استانی به خاطر برگزاری با شور و شعور مراسم های عزاداری دهه اول محرم در این استان قدردانی کرد.
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

تقدیر از عزاداری های باشور و شعور مردم استان زنجان

به گزارش نهضت، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پیامی از مردم، هیئت‌های مذهبی و ائمه جمعه، مادحین، شعرا، مدیران و خدمتگزاران نظام اسلامی در دستگاه‌های اداری، امنیتی و انتظامی به خاطر برگزاری با شور و شعور مراسم‌های عزاداری دهه اول محرم در این استان قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ کانَ باذِلا فینا مُهْجَتَهُ، وَ مُوَطِّناً عَلی لِقاءِ اللّهِ نَفْسَهُ فَلْیَرْحَلْ مَعَنا

سلام و درود بیکران بر مردم زنجان پایتخت شور و شعور حسینی که در طلیعه سال دلدادگی و عاشقی ماه محرم ۱۴۴۴ عمق عشق وارادت خالصانه خود را به آل الله و ساحت مقدس سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور در مراسمات پر شور و شعور شهرها و روستاهای استان نشان داده و هر انسان آزاده ای را به شوق و سجد سایی به درگاه باریتعالی رهنمون ساختند.

این سرباز و خادم نهضت اسلامی در سنگر مسجد و حسینیه و هیئت در استان زنجان وظیفه خود میدانم تا به سهم خود از تمام زنان و مردان و نوجوانان و جوانان و خصوصاً پیرغلامان آستان ملک پاسبان اباعبدالله الحسین علیه السلام بابت آفرینش و خلق صحنه‌های دل انگیز مشق حماسه حسینی قدردانی کرده و اجر جزیل و عزت دنیا و آخرت همگان را از صاحب عزای اصلی این بیرق نورانی مسئلت نمایم.

متعاقباً از تمامی ائمه محترم جمعه و جماعات، خطباء، مادحین و شعراء، مسئولین هیئتهای مذهبی، مدیران و خدمتگزاران نظام اسلامی در دستگاه‌های اداری، امنیتی و انتظامی مختلف استان که در شکل گیری حماسه عزت و محبت و افتخار حسینی مردم فهیم استان، همیار نهضت اسلامی و خادمان شبکه تبلیغ بودند قدرانی می‌نمایم.

به صورت ویژه از رسانه‌ها مکتوب و مصورمخصوصا از دست اندرکاران صدا و سیمای استان که زحمات زیادی در روایت و انعکاس سنتهای ویژه استان بخصوص دسته‌های عظیم یوم العباس (ع) و یوم الزینب (س) متحمل شدند سپاسگزارم.

به امید وصل جمعی به لشکر جهانی امام مهدی (عج) و فتح قدس شریف

سعید احمدی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان

۱۴ محرم الحرام ۱۴۴۴

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار