کد خبر: ۵۲۹۰
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم:

بانوان در جهاد تبیین نقش کلیدی دارند

حجت الاسلام روح الله حریزاوی رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه بانوان در جهاد تبیین نقش کلیدی دارند از نقش ممتاز جلسات تفسیر قرآن کریم در اعتلای شبکه جهاد تبیین تقدیر کرد.
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

بانوان در جهاد تبیین نقش کلیدی دارند

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی - رئیس سازمان دارالقرآن الکریم - در نشست شورای مرکزی هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی اظهار داشت: امروز جهاد تبیین مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب است و برای تحقق کامل آن باید روحیه اندیشه ورزی و تبیین‌گری هم در میان قشر مذهبی به‌ویژه بانوان فرهیخته ترویج شود و بسترسازی عملیاتی در این زمینه صورت بپذیرد.

وی برگزاری جلسات تفسیر و تدبر در قرآن کریم را جهت شکل‌گیری شبکه تبیین‌گری مهم و انسان‌ساز ارزیابی کرد و گفت: برگزاری این جلسات نقش اساسی در گسترش اندیشه جهاد تبیین دارد و بانوان می‌توانند نقش کلیدی در این زمینه داشته باشند.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه گسترش جریان قرآنی در میان دانشگاهیان کشور ابراز داشت: دروس معارف دانشگاهی در زمینه قرآنی دارای خلاء جدی است و سازمان دارالقرآن الکریم با استفاده از ظرفیت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی و از طریق ایجاد ارتباط با گروه‌های معارف دانشگاه می‌تواند در اعتلای جریان اندیشه قرآنب نقش‌آفرینی کند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم اظهار داشت: در قرارگاه قرآنی جهاد تبیین تاکنون بیست صنف قرآنی را شناسایی شده و لازم است فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم قرآنی به این شبکه عظیم‌دعوت شوند.

وی تصریح کرد: هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی باید به مأموریت مشخصی دست پیدا کند و نتایج عملیاتی فعالیت‌ها تا پاییز سال جاری اعلام شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار