کد خبر: ۵۳۲۸
فعالیت‌های امام محله سوسنگرد

وقتی یک نفر درقلب مردم جا می‌گیرد + فیلم

با اینکه جوان است اما فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد، از خرید تنور برای زنان سرپرست خانوار تا بازسازی خانه سیل زده ها. همه این فعالیت‌ها باعث شده او در قلب مردم جای بگیرد.
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت، «حجت الاسلام و المسلمین جلال جنادله» امام محله سوسنگرد است. شهری که در زمان جنگ، ارتش عراق ۳ بار برای تصرف آن تلاش کرد، اما با مقاومت ارتش ایران و نیرو‌های مردمی مواجه شد.

با گذشت سالها از جنگ هنوز آثار جنگ در سوسنگرد نمایان است. در همین شهر، یعنی سوسنگرد است که حجت الاسلام و المسلمین جلال جنادله فعالیت می‌کند وموفق شده دست یاری به سوی مردم دراز کند و باری هرچند کوچک از روی دوش آنها بردارد.

اگر بخواهیم به همه کار‌های خیر و پربرکتی که این روحانی جوان انجام می‌دهد اشاره کنیم لیست بلند وبالایی می‌شود. از خرید تنور نانوایی تا تعمیر کولر‌های گازی خانواده‌های نیازمند.

وقتی زنان ناآور شدند

حجت الاسلام و المسلمین جلال جنادله می‌گوید: یکی از کار‌هایی که انجام دادیم و خوشبختانه نتایج مثبت آن را هم دیدیم خرید تنور برای خانم‌های سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال برای آنها بود. با این کار زنانی که نان آور خانواده هستند توانستند به درآمد برسند و بخشی از مشکلات زندگی اشان را حل کنند.
خریداحشام برای نیازمندان

وی در ادامه گفت: در این منطقه پرورش حیوانات اهلی مثل گاو می‌تواند سودآور باشد. از این رو برنامه‌ای طراحی کردیم تا خانواده‌های نیازمندبه جای دریافت کمک‌های ماهیانه دستشان در جیب خودشان باشد. به همین خاطر با پای کار آمدن خیرین احشامی را خریداری کردیم تا در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار بگیرد.

تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان

این روحانی جوان می‌گوید: به خاطر شرایط اقتصادی مردم در این منطقه خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده ایم و به صورت مستمر بسته‌های معیشتی بین نیازمندان که با کمک خیرین فراهم شده در اختیارشان قرار می‌دهیم.

کمک به گروه‌های جهادی

سیلی که سال ۹۸ رخ داد خسارت زیادی به خانه‌های مردم سوسنگرد تحمیل کرد. از همان روز‌های ابتدایی گروه‌های جهادی پا به عرصه کمک رسانی گذاشتند. حاج آقا جنادله می‌گوید: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا خانه‌های تخریب شده درزمان سیل درست شود. به همین خاطر با گروه‌های جهادی همکاری می‌کنیم. همکاری ما بیشتر به اینصورت است که اگر وسیله‌ای بخواهند ویا در تأمین مصالح و استادکار گیری داشته باشند برطرف کنیم.

 

تعداد بازدید : 40
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار