کد خبر: ۵۳۸

رصد و پایش نمازخانه‌های ادارات شهرستان شهریار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار از بازدید و بررسی ۶۰ محل اقامه نماز در ادارات این شهرستان خبر داد.
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل‌زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار گفت: با هماهنگی ستاد اقامه نماز شهرستان شهریار، ۶۰ محل اقامه نماز جماعت در سطح ادارات این شهرستان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

جلیل‌زاده، افزود: طی دو هفته کاری در آبان و آذر ۱۴۰۰ و با تشکیل تیم ارزیابی سه‌ نفره، ۶۰ محل اقامه نماز شامل ادارات و نهادهای دولتی و شهرداری‌ها در سطح این شهرستان و در شهرهای اندیشه، باغستان، فردوسیه، شاهدشهر، صباشهر و وحیدیه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: بررسی اصل برگزاری نماز جماعت، نظافت و آراستگی فضای نمازخانه، رعایت حداکثر ۲۰ دقیقه‌ای وقت قانونی برای اقامه نماز، تداخل زمان برگزاری جلسات اداری با نماز جماعت، حضور کارکنان و مسئولان دستگاه اجرایی در نماز جماعت، پخش اذان در محیط اداری و بررسی ابعاد و فضای متناسب با تعداد کارکنان از محورهای مورد ارزیابی در این بازدیدها بود.

این مسئول فرهنگی، در خاتمه متذکر شد: نقاط قوت و ضعف موجود و همچنین تمهیدات لازم جهت برگزاری هرچه بهتر نماز های جماعت (از قبیل شرایط نمازخانه ها و پخش اذان در ادارات) به مسئولین ادارات اعلام و از زحمات و اقدامات انجام شده تقدیر شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار