کد خبر: ۵۳۹

تبیین قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پاکدشت برگزار شد

تبیین قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر با حضور حجت‌الاسلام فرجی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت برگزار شد.
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران؛ تبیین قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر با حضور حجت‌الاسلام فرجی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت، تقی پور کارشناس، حقوقی دادگستری و با حضور جمعی از فعالان امر به معروف و نهی از منکر در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

حجت‌الاسلام فرجی، ضمن خیرمقدم به حاضران، درخصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مذهبی، فرهنگی و ارزشی در کشور است که در دین مبین اسلام جایگاهی والا و ویژه دارد.

وی با بیان اینکه موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید فرهنگ سازی شود، افزود: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

در ادامه تقی پور در سخنانی گفت: امر به معروف و نهی از منکر را جزء اساسی ترین تعالیم و احکام اسلامی است که معطوف به سعادت فرد و سلامت جامعه ی اسلامی و مورد تأکید متون دینی و مورد تأیید عقل تدبیرگر بشری است. اجرا و فهم نادرست یا ناقص از آن باعث ایجاد هرج و مرج و نا امنی و از بین رفتن حرز و حریم خصوصی اشخاص و یا ورود لطمه به حقوق و آزادی های آنها می‌شود فلذا تذکر، تنبّه، توجه همگانی و مسئولیت عمومی موجب اصلاح جامعه و دوری از آفتها میگردد.

در پایان با اهدا لوح از فعالان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قدردانی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار