کد خبر: ۵۴۱۰
مدیر مؤسسه قرآنی «حجت خاتم» ماهشهر خبر داد؛

طرح «مهرواره با نور» در خوزستان اجرا می‌شود

فاطمه مکوندی: طرح مهرواره با نور با محوریت استحکام خانواده برای شناسایی بانوان فعال درحوزه خانواده برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود.
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

اجرای طرح مهرواره با نور در خوزستان

به گزارش نهضت، فاطمه مکوندی مدیر مؤسسه قرآنی «حجت خاتم» ماهشهر در گفتگو با خبرنگار تهضت درباره اجرای این طرح اظهار کرد: طرح «مهرواره با نور» با محوریت استحکام خانواده به طور سراسری در کشور از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می‌شود.

فاطمه مکوندی ادامه داد: مخاطبان این طرح همسران ائمه جماعات شهرستان‌ها، بانوان طلبه حوزه‌های علمیه و بانوان فعال قرآنی و بسیجی در مساجد و هیئت‌های مذهبی هستند که در حوزه خانواده فعالیت می‌کنند.

مکوندی با بیان اینکه این طرح برای اولین‌بار در کشور برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی این طرح شناسایی بانوان فعال در حوزه خانواده و پایگاه‌های فعال این حوزه در مساجد و هیئت‌های محلات به جهت سازماندهی این بانوان است.

مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم ماهشهر با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در این طرح تا ۳۱ مردادماه است، افزود: علت اجرای این طرح، اهمیت پرداختن به موضوع استحکام خانواده، تسهیل ازدواج جوانان، ترویج مبحث فرزندآوری، ترویج سبک زندگی اسلامی و شناخت علت‌های مشکلاتی که خانواده‌ها در حال حاضر با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، است.

وی در پایان گفت: بانوانی که در این طرح شرکت می‌کنند می‌توانند خاطرات، دست‌نوشته‌ها و نظرات و پیشنهادات خود را درباره بهبود مسائل حوزه خانواده به سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار