کد خبر: ۵۴۷۱
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در دورهمی عکاسان:

حوزه هنری خانه، هنرمندان استان است

احسان قائدی - رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری- با بیان اینکه حوزه هنری خانه هنرمندان استان است گفت: میزبانی از هنرمندان شاخص استان، افتخار حوزه هنری است.
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

 

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری: حوزه هنری خانهٔ هنرمندان استان است

به گزارش نهضت، احسان قائدی - رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری - در دورهمی عکاسان استان که در نگارخانه شهید آوینی شهرکُرد برگزار شد با بیان اینکه حوزه هنری خانه هنرمندان استان است گفت: استان چهارمحال و بختیاری دارای هنرمندان شاخص بسیاری در رشته‌های مختلف هنری است و این افتخاری است برای ما که در حوزه هنری، میزبان این هنرمندان شاخص و به نام باشیم.

وی افزود: توجه به زیست بوم استان در حوزه هنری، اولویت ماست و از عکاسان استان درخواست می‌کنیم که با عکاسی‌های خود هر چه بیشتر زیست بوم، سبک زندگی و آیین‌های مختلف مذهبی و ملی استان را به تصویر بکشند.

قائدی اظهار داشت: عکس به عنوان یک هنر- صنعت در دنیای امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و عکاس با خلاقیت و ابتکار خود در عکاسی می‌تواند لحظات زیبایی از زندگی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تجاری مردم را ثبت و ضبط کند این درحالی است که عکاسان استان می‌توانند در شناساندن استان چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های مختلف در سطح ملی و بین المللی کمک کنند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، خانه عکاسان حوزه هنری استان را محفلی برای حمایت از هنرمندان عکاس استان معرفی کرد و افزود: به زودی خانه عکاسان حوزه هنری اردوی های خود در زمینه عکاسی را با هدف معرفی زیست بوم استان و توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: دورهمی های هنرمندان در رشته‌های مختلف و همفکری و رسیدن به ایده‌های فاخر هنری در همه رشته‌های هنری باید صورت بپذیرد و خانه عکاسان نیز باید دور همی های ماهانه خود را داشته باشد و با برنامه ریزی‌های مناسب و هدفمند بتواند در چشم انداز چند ساله آثار فاخر و با کیفیتی را در زمینه زیست بوم استان تولید کند.

قائدی از هنرمندان عکاس استان خواست ایده‌های مختلف خود را در جلسات خانه عکاسان مطرح کرده و بهترین ایده را جهت معرفی در استان عملیاتی کنند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر