کد خبر: ۵۴۸۱

فعالان و قرآن آموزان سنندجی تجلیل شدند

بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از تجلیل فعالان قرآنی و قرآن آموزان در محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در مسجد خیبر بهاران شهرستان سنندج برگزار شد خبر داد.
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از  مراسم تجلیل از فعالان قرآنی و قرآن آموزان در محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در مسجد خیبر بهاران شهرستان سنندج برگزار شد خبر داد.

حجت الاسلام حاتمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در این مراسم، ضمن تسلیت ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) از بانیان برگزاری این محفل نورانی و روحانی تقدیر کرد.

وی گفت: حادثه عاشورا در ساعاتی محدود در سرزمین تفتیده عراق و نبردی نابرابر بین دو جبهه عزت و ذلت، دو جبهه کرامت و رذالت، دو جبهه ارزش و ضد ارزش برگزار شد و از آن حادثه زمانها و سالهای زیادی گذشته است.

وی عنوان کرد: هر کس این حادثه کوتاه از نظر زمان اما بلند از نظر پیام، محدود در سرزمینی کوچک اما بزرگ و گسترده در همه عالم، از طریق خودش و برداشت خودش، به بررسی و تبیین آن پرداخته است اما بهترین راه شناخت اهداف امام حسین(ع)، انگیزه ایشان و جریاناتی که منجر به این واقعه خونین و ماندگارشد.

حجت‌الاسلام حاتمیان اعلام کرد: کلمات خود امام حسین علیه السلام است، قبل از هر کس و هر جریانی می توانیم با مراجعه به سخنان خود ابا عبداللّه(ع) تحلیل این قیام و تحلیل این حادثه را از خود امام دریافت کرده و باید از آن درسی بزرگ برای خود و جامعه اسلامی خود بگیریم.

مرادی گفت: در پایان این مراسم از ۲۲ نفر از قرآن آموزان و فعالان کلاسهای قرآنی با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی توسط اداره تبلیغات اسلامی سنندج تقدیر شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار