کد خبر: ۵۴۹۷

استقبال از سامانه تکیه در دهه اول محرم به روایت آمار

«تکیه» وب اپلیکیشنی از محصولات مؤسسه تبیان است که همزمان با شیوع کرونا در سال ۱۳۹۸ در راستای تسهیل دسترسی به محتوای مراسم مذهبی، عمق بخشی به مصرف آثار رسانه‌ای در این حوزه و تلاش برای مرجعیت اصلی محصولات و خدمات رسانه‌ای به نشانی tekye.net راه‌اندازی شد.
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

استقبال از سامانه تکیه در دهه اول محرم به روایت آمار

به گزارش نهضت، این محصول با بیش از 120 هزار قطعه صوتی و تصویری با محوریت مداحی و سخنرانی است که کلیه محتوای ارائه شده آن بر مبنای نام سخنران، سال سخنرانی، مناسبت، موضوع، عنوان و کلیدواژه، قابلیت جستجو دارد. همچنین با همکاری هیئات و مجموعه‌های مذهبی سراسر کشور درحال تکمیل شدن است.  

مجله خبری با عنوان تکیه نیوز شامل اخبار حوزه هیئت، ذاکران و واعظان کشور و رویدادهای مرتبط، همچنین سرویس پخش زنده با امکان استریم همزمان به تمامی سامانه‌های پخش زنده داخلی و خارجی اعم از: یوتیوب، اینستاگرام، تویئتر، فیس‌بوک، توئیچ، آپارات، هیئت‌آنلاین، روبیکا، سروش پلاس، ابرآروان و تمامی سرورهای اختصاصیRTMP، با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین زمان تأخیر از دیگر خدمات این پلتفرم است.

گفتنی است از مهمترین اقدامات این سامانه با همراهی اپراتورها، ارائه رایگان ترافیک تکیه برای مخاطبین از جمله هیئات مذهبی، می‌باشد. ترافیک اینترنت مخاطبانی که پخش زنده مراسم مذهبی را از طریق سامانه «تکیه» دنبال می‌کنند رایگان است و متحمل هیچ‌گونه هزینه‌ای نیستند.

آمار دهه ابتدایی محرم سال جاری نشان می‌دهد با وجود فروکش کردن همه‌گیری کرونا و برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی و شرکت حداکثری عزاداران حسینی در جلسات حضوری، استقبال مخاطبین از آن، نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده‌است:   

  • تعداد هیئت های شاخص: ۶۸
  • تعداد کل هیئت ها: ۲۲۰
  • میزان استریم: ۲۰ میلیون ثانیه
  • تعداد بازدید کاربران سایت تکیه: ۱.۵ میلیون بازدید
  • تعداد بازدیدکنندگان صفحات اینستاگرام: حدودا ۴.۵ میلیون بازدید
  • تعداد بازدید در شبکه های اجتماعی (اعم از اینستاگرام، شاد، ایتا، تلگرام و ...): 7 میلیون بازدید

آرشیو جامع این سامانه و پخش زنده مجالس و اعتاب مقدسه همراه مخاطبان در طول سال خواهد بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار