کد خبر: ۵۴۹۸
مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی کرج خبر داد؛

آغاز فراخوان پیش ثبت نام طرح «پلکان حرف آورد در فضای مجازی»

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی کرج از برگزاری طرح «پلکان حرف آورد در فضای مجازی» خبر داد و گفت: این طرح در خصوص سواد رسانه ویژه بانوان رده سنی ۲۰ تا ۳۵ سال برگزار می‌شود.
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱

آغاز فراخوان پیش ثبت نام طرح «پلکان حرف آورد در فضای مجازی»

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نجمه زارعی مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی کرج در گفتگو با خبرنگار نهضت از برگزاری طرح «پلکان حرف آورد در فضای مجازی» خبر داد و گفت: این طرح در خصوص سواد رسانه ویژه بانوان رده سنی ۲۰ تا ۳۵ سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح روزهای ۸ و ۱۰ شهریور ماه اجرایی می‌شود، ادامه داد: این دوره‌های سواد رسانه‌ای به روش نوین و دور از برنامه‌های مرسوم گذشته در این حوزه برگزار می‌شود.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه مدرسین این طرح مشخص شده‌اند، یادآور شد: سعی داریم با اجرای این طرح آسیب‌های فضای مجازی را رصد کرده و به نحوه مقابله با آن بپردازیم. این در حالی است که تأثیر فضای مجازی بر ناخودآگاه افراد بسیار زیاد است  لذا پرداختن به این موضوع  نیز به صورت جدی در دستورکار قرار دارد.

وی اظهار کرد: ظرفیت ثبت نام در این دوره‌های رایگان به صورت محدود است و اولویت با افرادی که ضمن داشتن شرایط لازم زودتر اقدام به ثبت نام کنند.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی شهرستان کرج  خاطرنشان کرد: هر روز مشمول سه کلاس درسی در تالار شهیدان نژاد فلاح خواهد بود. متقاضیان برای انجام پیش ثبت نام باید به آدرس الکترونیکی https://survey.porsline.ir/s/9YRXQQP/ مراجعه کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار