کد خبر: ۵۵۰۰
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سروآباد:

سلامت جامعه و حفظ کیان خانواده در گرو رعایت عفاف و حجاب است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد گفت: سلامت نسل جدید جامعه و حفظ کیان خانواده در گرو رعایت حجاب و عفاف است و بايد در اين زمينه تلاش مستمر داشت.
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت، جلسه عفاف و حجاب با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سروآباد، حجت‌الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد و جمعی دیگر از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستانی در  سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد.


در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و مسئول دبیرخانه عفاف و حجاب شهرستان سروآباد طی سخنانی ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اشاره کرد که فرموده اند: «حجاب مایه‌ تشخص و آزادی زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهربینانه‌ی مادیگرایان، مایه‌ی اسارت زن نیست» عنوان کرد: مسئله عفاف و حجاب در اسلام بسیار مورد تاکید قرار گرفته و سلامت نسل جدید جامعه و حفظ کیان خانواده در گرو رعایت این فریضه شرعی و دینی است.

حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی بیان کرد: عفاف و حجاب فقط مختص بانوان نیست بلکه در قرآن و روایات بسیاری از ائمه اطهار(ع)، رعایت حجاب به مردان نیز توصیه شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله با تلاش و هم‌افزایی  فعالان فرهنگي، جامعه ای پویا، تلاشگر و دور از هرگونه تنش، بدحجابی و آسیب دیگری داشته باشیم.

در ادامه جعفری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سروآباد اظهار داشت: دو مسئله عفاف و حجاب در جامعه و جوانی جمعیت بسیار مورد تاکید قرار گرفته و لازم است همه ادارات و نهادها همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی به هجمه گسترده دشمنان اشاره کرد و افزود: امروزه دشمنان با تمام توان و با استفاده از رسانه و شبکه‌ای اجتماعی در تلاش هستند این فریضه اسلامی را بی اهمیت جلوه داده و با انواع ترفندها و قبح زدایی در پی ویران کردن بنیان خانواده‌ها هستند این در حالی است که با نگاهی به تاریخ متوجه می‌شویم که اسلام بهترین مدافع حقوق زنان است.

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار