کد خبر: ۵۵۰۷

نشست شورای هیئات مذهبی استان بوشهر برگزار شد

به منظور ارزیابی برنامه‌های ماه محرم و استفاده از ظرفیت هیئات مذهبی در رویداد بزرگ اربعین حسینی، نشست شورای هیئات مذهبی بوشهر در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

 به گزارش ÷ایگاه خبری نهضت، نشست شورای هیئات مذهبی این استان 2 شهریور 1401 با حضور سیدعباس موسوی‌نژاد مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی و رؤسای شوراهای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام قادری در این نشست خواستار تدوین تقویم جلسات و ارزیابی و بررسی مصوبات جلسات شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تولید قدرت نرم، باید حاصل اقدامات شورای هیئات مذهبی باشد، اظهار داشت: باید در این حرکت با نگاه تحولی برنامه‌ریزی داشته باشیم و مشخص شود چه تحولی را در جامعه در حال رقم زدن هستیم.

در بخش دیگری از این نشست مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر آمادگی همکاری تمام دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در کمک به مجالس عزای حسینی با هماهنگی و نظارت شورای هیئات مذهبی در سطح شهرستان‌های استان را اعلام کرد.

ارزیابی مراسم‌ها و همایش‌های توجیهی ویژه مسئولین هیئت‌های مذهبی، اهمیت توجه به مبحث جهاد تبیین در هیئات مذهبی، توجه به انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌های فرهنگی مذهبی و اجتماعی هیئات مذهبی، استفاده از ظرفیت تشکل‌های دینی در برپایی موکب‌های ایام اربعین جهت خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، حسین حیدری، رئیس شورای هیئات مذهبی استان بوشهر به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده محرم پرداخت و سایر اعضای شورای هیئات مذهبی استان بوشهر به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار