کد خبر: ۵۵۱۲
با حضور بیش از ۳۰۰ مهمان داخلی و خارجی؛

نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمانشاه درحال برگزاری است

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی اردبیل: نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی با حضور بیش از ۳۰۰ مهمان داخلی و خارجی از جمله کشورهای افغانستان، لبنان، نیجریه، عراق و … در استان کرمانشاه در حال برگزاری است.
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶

نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمانشاه درحال برگزاری است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، خیرالله عزیزی، کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی اردبیل در مصاحبه با روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی این استان در سخنانی اظهار کرد: نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی با حضور بیش از ۳۰۰ مهمان داخلی و خارجی از جمله کشورهای افغانستان، لبنان، نیجریه، عراق و … در استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی از اعزام مداحان اردبیلی به این اجلاسیه خبر داد و گفت: از استان اردبیل شاعر آئینی «عسگر شاهی» و مادحین «بهنام سیفی، فرهاد امیریلر و بهزاد اضحی»، «علی دهقان از پارس آباد»، «احد صاق زاده از مشگین شهر»، به نوزدهمین اجلاسیه تجلیل از پیرغلامان حسینی کرمانشاه اعزام شدند.

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: در اجلاسیه پیرغلامان حسینی کرمانشاه از «عسگر شاهی» شاعرعاشورایی به‌عنوان پیرغلام شاخص و منتخب استان اردبیل، تجلیل خواهد شد.

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی اردبیل عنوان داشت: واعظان، مداحان و پیرغلامان اهل بیت (ع) داخلی و خارجی در این مراسم به مرثیه خوانی و مداحی پرداخته همچنین برگزاری مجالس روضه‌ با حضور پیرغلامان در مساجد، تکایا و حسینیه‌های کرمانشاه و محفل شعر آئینی با نام «نخل خون» در تکیه معاون الملک و مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی و نیز بانوان حسینی از برنامه‌های نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در استان کرمانشاه به‌شمارمی‌روند.

عزیزی خاطرنشان کرد: نوزدهمین اجلاسیه تجلیل از پیرغلامان حسینی از یکم تا سوم شهریور ماه در کاروانسرای بیستون کرمانشاه  برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار