کد خبر: ۵۵۱۶

نشست کمیته راهبری جشنواره بین المللی قرآن و عترت حوزه های علمیه در اصفهان برگزار شد

نخستین نشست کمیته راهبری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد.
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

به گزارش نهضت ،  نخستین نشست کمیته راهبری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، معاونت مرکز خدمات استان، مدیر بخش معیشت و فرهنگی مرکز خدمات، نماینده محترم حوزه های علمیه برادران و خواهران، مدیرعامل محترم اتحادیه موسسات قرآنی مردمی و کارشناس قرآنی استان برگزار شد، گزارش مختصری از برگزاری جشنواره در سال گذشته ارائه شد.

در ادامه این نشست، با توجه به ابلاغ سازمان دارالقرآن و مرکز خدمات حوزه های علمیه پیشنهاداتی در رابطه با برگزاری مسابقات و همچنین آموزش داوطلبین در رشته های مختلف مطرح شد. سپس حجت الاسلام حیدرنام، معاون اجرائی مرکز خدمات حوزه علمیه از ظرفیت های این مرکز در ارائه خدمات به فرزندان و طلاب خبر داد و گفت: قائل به واگذاری برنامه های تخصصی به اهل فن هستیم و از این حیث انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان دارالقرآن الکریم تصمیمی خردمندانه است و از این بابت خرسندیم.

همچنین معاون مرکز خدمات از حمایت مالی این مجموعه به منظور بالا بردن انگیزه افراد برای شرکت در دوره های آموزشی و ثبت نام در رشته های مسابقه خبر داد. حجت الاسلام حیدر نام تاکید کرد: بخشی از هزینه های افرادی که در دوره های آموزشی موسسات معرفی شده شرکت کنند از سوی مرکز خدمات قابل پرداخت خواهد بود. استفاده از ظرفیت قرآنی استان بویژه در موضوع آموزش سبب شد تا مدیرعامل محترم اتحادیه موسسات قرآنی مردمی به عنوان عضو کمیته راهبری در جلسه حضور داشته و به ارائه نقطه نظرات خود بپردازند.

بررسی آسیب ها در حوزه مسابقات و همچنین تفکیک حتی المقدور متسابقین به گروه های کوچک و اجرای طرح آموزشی که خروجی آن پیوست مسابقه داشته باشد از دغدغه های وی بود که با توجه به محدودیت زمانی پیش رو ضروری است موارد جمع بندی و برای اعمال نظرات در سال های آینده به دبیرخانه مرکزی ارسال شود.

در ادامه، حجت الاسلام کریمی و سرکارخانم فلاحیان نمایندگان حوزه های علمیه برادران و خواهران و عضو کمیته راهبری جشنواره به ایراد نقطه نظرات خود پرداختند و در راستای برگزاری با کیفیت جشنواره اعلام آمادگی و به بعضی از فعالیت ها در حوزه قرآن و عترت علیهم السلام اشاره کردند.

در پایان این نشست تاکید شد تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره به شکل مطلوب از سوی اعضا بویژه مرکز خدمات انجام شود و پس از پایان ثبت نام و گزارش آماری شرکت کنندگان در رشته های مختلف، نشستس با حضور اعضای کمیته برگزارو روند اجرایی آن بررسی شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار