کد خبر: ۵۵۲۶
با صدور پيامي

رئيس سازمان تبليغات اسلامي ، درگذشت آيت الله ناصري را تسليت گفت

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی - با صدور پیامی، درگذشت عالم عامل، خطیب خلیق، حضرت آیت الله محمد علی ناصری را تسلیت گفت.
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

رئيس سازمان تبليغات اسلامي ، درگذشت آيت الله ناصري را تسليت گفت

به گزارش پايگاه خبري نهضت،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی - با صدور پیامی، درگذشت عالم عامل، خطیب خلیق، حضرت آیت الله محمد علی ناصری را تسلیت گفت.

متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم عامل، خطیب خلیق، حضرت آیت الله استاد محمد علی ناصری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

ایشان که در طول عمر خویش از اندیشه‌ها و برکات معنوی و معرفتی بزرگانی همچون حضرت امام(ره) و آیات عظام مرحوم سید ابوالقاسم خویی و سید محمود شاهرودی، میرزا هاشم آملی و... بهره‌ها‌ بردند و با تهذب و مداقه در معارف حیات‌بخش اهل بیت(ع)، اسلام اصيل را آموختند، با حضور علمی، عملی و اخلاقیِ مستمر در متن جامعه، به شخصیتِ معنوی و معرفتی تاثیرگذاری در بین آحاد مردم شریف ایران اسلامی بدل شده بودند.

فضائل علمی و اخلاقی، تواضع و اخلاص سرشار، بیان شیرین و جذاب و لحن نافذ، عشق به حضرت ولی‌عصر (عج) و همچنین پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه و توصیه اکید در‌این‌باره برای نجات و هدایت، سرمایه‌ی بی‌بدیل ایشان در جهت تزکیه‌ی نفوس و هدایت معنوی و معرفتی مردم بود.

بی‌شک تلاش و فعالیت‌های ایشان در راه‌اندازی و مدیریت مراکز علمیه و خیریه و همچنین آثار متعدد و ارزشمندی که از ایشان به جا مانده است از باقیات‌الصالحات جاریه آن استاد فقید است که حفظ و نشر آن بر ذمه همه ماست.

  ضایعه‌ی مولمه فقدان ایشان را به محضر حضرت بقیة‌‌الله‌الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه حضرت باری تعالی نیز برای بازماندگان ایشان صبر و سلامتی و برای روح آن فقید سعید، رضوان الهی و حشر با اولياالله را مسئلت دارم.

محمد قمی
۴ شهریور ۱۴۰۱ شمسی
۲۸ محرم‌الحرام ۱۴۴۴ قمری

 

 

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار