کد خبر: ۵۵۴۴
به مناسبت ماه محرم الحرام؛

محفل انس با قرآن کریم در سقز برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم در شهرستان سقز به مناسبت ماه محرم الحرام برگزار شد
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان، به مناسبت ماه محرم‌الحرام محفل انس با قرآن کریم با حضور فرماندار ویژه سقز، امام جمعه موقت مسئولان ادارات و عموم مردم به همت اداره تبلیغات اسلامی سقز و با همکاری خانه قرآن هدایت برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعدالله جمادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز در این محفل قرآنی که ظهر سوم شهریورماه برگزار شد با تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: اين محفل قرآنی به مناسبت ماه محرم الحرام و با هدف ترويج و اشاعه فرهنگ قرآنی، گسترش و توسعه فعاليت های قرآنی برگزار شد.

وی اظهار كرد: قرآن كتاب هدايتگر و راهنمای م‍ؤمنان و پرهيزگاران است و هركس به قرآن تمسك بجويد، راه نجات و رسيدن به كمال را دريافت می‌کند.

ماموستا محمود ابن خیاط -امام جمعه موقت سقز- هم ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: اهل سنت به اهل بیت نبی مکرم اسلام(ص) به ویژه امام حسین(ع) ارادت قلبی دارند و بهترین الگو برای مسلمانان هستند.

وی به توصیف امام حسین(ع) از دیدگاه امام شافعی و در کلام بزرگان اهل سنت پرداخت و عنوان کرد: از دیدگاه اهل سنت، امام‌حسین(ع) شخصیتی والا و بزرگوار بوده تا جاییکه بر اساس حدیث رسول اکرم(ص)، حسین(ع) مصباح خدا و سفینه نجات بشریت است.

در ادامه قاریان برجسته شهرستان به تلاوت آیات دلنشین الهی پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار