کد خبر: ۵۵۴۷
دبیرمهرواره بانور خبر داد:

تاکنون یازده هزار و ۱۲۸ نفر در «مهرواره بانور» ثبت نام کرده‌اند

مریم زادقاسمی- دبیرمهرواره بانور از تمدید ثبت‌نام این مهرواره تا پایان شهریور خبر داد و گفت: تا كنون یازده هزار و ۱۲۸ نفر در اين مهرواره ثبت نام كرده‌اند.
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

به گزارش پایگاه خبری نهضت، مریم زادقاسمی- دبیرمهرواره بانور در گفتگو با  خبرنگار نهضت از تمدید ثبت‌نام این مهرواره تا پایان شهریور ۱۴۰۱ خبر داد.

وی با بیان اینکه  تا کنون «یازده هزارو ۱۲۸ نفر» در این مهرواره ثبت نام کرده‌اند، افزود: در جلسات حضوری و مجازی که با استان‌ها برگزار کردیم اکثر استان‌ها برای فعالیت در این جشنواره،  پای کار آمده‌اند؛ این در حالی است که تا روز یکم شهریوراستان خراسان رضوی  با هزار ۸۱۵ شرکت کننده و استان خراسان جنوبی به نسبت جمعیت، با ۶۶۴ شرکت کننده؛ رتبه‌های نخست شرکت کنندگان را  به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته دبیرمهرواره بانور قرار است ۲۹ آذر ۱۴۰۱ مصادف با میلاد باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها مراسم اختتامیه این مهرواره برگزار شود، همچنین مهرواره بانور فرصتی است برای نشان دادن تلاش‌های شریکة الامامان و بانوان کنشگر محله با محوریت مسجد.

بانوان علاقه‌مند به شرکت در این مهرواره می‌توانند عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ پیامک کنند تا لینک سایت ثبت نام و مهرواره برای آن‌ها ارسال شود.

گفتنی است، بانوان کنشگر می‌توانند درابتدا برای شناخت بیشتر از مهرواره به سایت مهرواره بانور به آدرس https://mehrvare-banoor.ir مراجعه و پس از ثبت نام، می‌توانند مسئله و حوزه فعالیت خود را مشخص کنند در مرحله بعد پرونده‌ای برای آن‌ها تشکیل می‌شود و بعداً از طریق پیامک در جریان کار قرار خواهند گرفت.

تعداد بازدید : 17
اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار