کد خبر: ۵۵۴۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد؛

آغاز گام دوم «عملیات جهاد تبیین» در استان بوشهر

حجت‌الاسلام طاهري در نشست ویژه عملیات جهاد تبیین استان بوشهر از آغاز گام دوم عملیات جهاد تبیین در این استان خبر داد.
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

آغاز گام دوم عملیات جهاد تبیین در استان بوشهر

 به گزارش  پايگاه خبري نهضت، حجت الاسلام محمدرضا طاهري مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر كه در نشست جهاد تبیین بوشهر كه اداره كل تبليغات اسلامي استان برگزار شد گفت: امروز تمام تلاش دشمنان براي ضربه زدن به مبانی دینی مردم است و در صورت گذشتن از این گردنه، زمینه‌ شكل‌گيري تمدن اسلامی فراهم خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: در هر جایگاهی که هستیم، باید تلاش کنیم در این حرکت جهادگونه پرچم اسلام را برافراشته نگه داریم و در این جنگی که آغاز شده، نقش خود را بدانیم و بتوانیم رسالت خود را انجام دهیم.

وي ادامه داد: در گام اول عملیات جهاد تبیین در استان، جلسات متعددي با تشکل‌هاي میان تخصصی و نهادهاي مختلفی از قبیل «بسیجیان، قرآن آموزان، هیئت‌هاي مذهبی، سپاه پاسداران، بسیج، آموزش و پرورش، کانون‌هاي فرهنگی تبلیغی، بسیج دانشجویی، حوزه‌هاي علمیه خواهران و برادران، مجموعه قرآنیان» برگزار شده و آمادگی بزرگی در تمام شهرستان‌ها ایجاد شد.

حجت‌الاسلام طاهري تصریح کرد: طراحی و تدوین نقشه راه مشخص و استمرار آن باعث که ساماندهی و استفاده از این ظرفیت‌هاي دینی و مذهبی شده و منجر به پاسخگویی به شبهات زیاد دشمنان خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: گام دوم عملیات جهاد تبیین با برقراري ارتباط اولیه با افسران جوان جنگ نرم در سطح استان انجام شده و در این مرحله در هر شهرستان نیازمند تشکیل یک گروهان فعال در حوزه جهاد تبیین هستیم.

وي با دعوت از تمام دغدغه‌مندان علاقه‌مند به فعالیت در فضاي مجازي در راستاي جهاد تبیین گفت: گام بعدي ساماندهی بستر مناسب براي انجام عملیات در فضاي مجازي است و افرادي که می‌خواهند وارد این میدان شوند، ساماندهی شده و پس از سطح بندي، آموزش متناسب با هر سطح ارائه خواهد شد.

 

ارسال نظر