کد خبر: ۵۵۵۹
با رمز «لبیک یا زینب (س)»

طرح عهد جهاد تبیین در بوشهر آغاز شد

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان بوشهر از آغاز طرح « عهد جهاد تبیین» با رمز «لبیک یا زینب (س)» در بوشهر با مشارکت بانوان فرهیخته این استان خبر داد.
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، مائده پیامی 5 شهریور 1401 با بیان اینکه حضرت زینب (سلام الله علیها) پرچمدار جهاد تبیین بود، افزود: بهترین فرصت برای جهاد تبیین مجالس عزاداری سیدالشهداست و در همین راستا طرح عهد جهاد تبیین با رمز «لبیک یا زینب(س)» از اول محرم لغایت اربعین حسینی در بوشهر آغاز شد.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان بوشهر اضافه کرد: مهمترین علت ماندگاری کربلا حرکت تبیینی حضرت زینب (س) بود و از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی حضرت زینب (س) در مسیر جهاد تبیین به تعبیر مقام معظم رهبری دانا، خبیر و دارای معرفت والا بودن آن حضرت است.

وی ادامه داد: این عملیات به منظور لبیک به مقام معظم رهبری نسبت به فرمان جهاد تبیبن و با رمز لبیک یا زینب (س) اجرا می‌شود و بانوان برای پیوستن به نهضت جهاد تبیبن عبارت (لبیک یا زینب سلام الله علیها) را به شماره سامانه 50001326 ارسال کنند.

وی درادامه افزود: حضرت زینب کبری (س) به عنوان یک زن تاریخ ساز و اثرگذار هم نقش بانوان را در تاریخ برجسته کرد و هم درعرصه مدیریت بحران به عنوان یک فرد موفق و الگو عمل کرد و از تهدیدها فرصت ساخت.

پیامی، آغاز طرح عملیات عهد جهاد تبیین با رمز یا حضرت زینب (س) و با محوریت بانوان فرهیخته استان را لبیک به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری عنوان کرد.

ارسال نظر