کد خبر: ۵۵۷۵
با حضور امام جمعه عنبران برگزار شد؛

کارگاه آموزشی احکام کاربردی در موسسه بنت الهدی منطقه ویژه عنبران نمین

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین گفت:کارگاه آموزشی احکام کاربردی در موسسه قرآنی بنت الهدی منطقه ویژه عنبران برگزار می شود.
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام لطیف صالحی اصل رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین در مصاحبه ای با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی در ارتقای سطح آگاهی مخاطبین و تربیت دینی نوجوانان و جوانان، اظهار کرد: آموزش‌ و تربیت دینی، سرلوحه برنامه‌های آموزشی موسسات و خانه قرآنی شهرستان نمین است.

وی گفت: موسسه قرآنی بنت الهدی در منطقه سنی نشین عنبران از توابع شهرستان نمین با مسئولیت ژیلا شاهی به اجرای کلاس ها و مراسم در طول سال پرداخته که با استقبال شایسته مخاطبین و اهالی منطقه قرار گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین به برگزاری کارگاه آموزشی احکام و اخلاق اسلامی در موسسه بنت الهدی عنبران اشاره کرد و گفت: با هدف توسعه آموزش های دینی و تربیتی و تلاش برای افزایش مخاطبین در حوزه تعالیم اسلامی، کارگاه آموزشی احکام و اخلاق اسلامی ویژه نوجوانان و جوانان در موسسه قرآنی بنت الهدی عنبران برگزار می شود.

حجت الاسلام صالحی اصل گفت: در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام یاور مرادی امام جمعه منطقه ویژه عنبران به تدریس مباحث آموزشی در خصوص احکام دینی و اخلاق اسلامی پرداخته و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ می دهد.

گفتنی است، پس از اتمام دوره طی برگزاری آزمون به قبول شدگان مدرک پایان دوره از سوی اداره تبلیغات اسلامی نمین صادر خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار