کد خبر: ۵۵۷۸

آغاز ثبت نام دوره جامع آموزش منظومه فکری رهبر انقلاب در اردبیل

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از آغاز ثبت نام دوره جامع آموزش منظومه فکری رهبر انقلاب در اردبیل خبرداد.
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سارا حقی مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در مصاحبه ای بر ضرورت نقش آفرینی موثر در جهاد تبیین تاکید و اظهار کرد: با هدف تربیت نیروی کارآمد و متخصصی در حوزه جهاد تبیین و ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف مردم بویژه فعالان فرهنگی و تبلیغی، هفتمین دوره جامع آموزش منظومه فکری رهبر انقلاب در اردبیل برگزار می شود.

وی توانمندی در نقش‌آفرینیِ مؤثر در جهاد تبیین را از مزایای این دوره آموزش کاربردی برشمرد و افزود: بهره مندی از اساتید برجسته،  بهره‌مندی از تخفیف جهت شرکت در دوره‌های آموزشی روش مطالعه، تندخوانی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی، امکان شرکت در سطح دو (تربیت مدرس و تربیت پژوهشگر) در رشته‌های مختلف و ضروری و نیز اعطای گواهینامه از مواردی است که شرکت کنندگان با طی دوره آموزشی از این مزایا بهره مند خواهند شد.

حقی به نحوه شرکت در این دوره آموزش کاربردی اشاره کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این دوره آموزشی می توانند از تاریخ یکم تا سی ام شهریور ماه با مراجعه به سایت مجموعه تبیین به آدرس https://www.tabyinmanzome.ir/courses/maaref-enghelab/maaref7 و یا ارتباط با شبکه اجتماعی ایتا به آدرس: @manzome1 ثبت نام کنند.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل آغاز جلسات مقدماتی این دوره را اول مهرماه اعلام کرد و گفت: هفتمین دوره جامع آموزش منظومه فکری رهبر انقلاب در سه بخش منظومه معرفتی، ارزشی و کنشی با اجرای مراحل آموزشی در قالب مطالعه، یادداشت نویسی، مباحثه، شرکت در جلسات تدریس و آزمون برگزار می شود. 

حقی خاطر نشان کرد: پذیرش این دوره فقط از میان قبول شدگان و افراد بالای ۱۶ سال به بالا و با شرط قبولی در آزمون ورودی، صورت خواهد گرفت که فراگیران باید در طول این دوره، روزانه حداقل یک ساعت وقت مفید به فعالیت‌ها اختصاص دهند.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار