مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

مهلت ارسال آثار سوگواره عکس و فیلم محرم "ماه نشان" تمدید شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مهلت ارسال آثار سوگواره عکس و فیلم محرم "ماه نشان" تاپایان اربعین حسینی تمدید شد.
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

به گزارش نهضت ازسیستان‌ وبلوچستان، حجت‌السلام‌ والمسلمین منصورباقربیک‌ تبریزی با عرض تسلیت ایام‌ محرم و صفرگفت: مهلت ارسال آثار سوگواره فیلم و عکس محرم "ماه‌نشان" تا پایان روز اربعین حسینی تمدید شد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین هیئت‌های‌مذهبی، مساجد، تکایا، فعالان مواکب و گروه‌های‌جهادی فعال در محرم و صفر و برگزار کنندگان مراسم با شکوه بزرگداشت قیام مردم سیستان به خونخواهی امام‌حسین(ع)، تاکید کرد: فعالیت‌های بسیاری در طی ایام محرم و صفر در سطح استان‌سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود که بسیاری از مردم از این آداب و رسوم بی‌خبرهستند و در این خصوص دو سوگواره محله حسینی و ماه‌نشان در سطح استان برنامه‌ریزی و درحال اجرا است.
وی ادامه داد:این دو طرح، با همکاری مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب‌اسلامی (متنا) ، سازمان فضای‌مجازی بسیج و اداره کل تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان با هدف انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در طی ایام محرم و دهه اول صفر در حال اجرا است.

این مسئول با اشاره به جزئیات سوگواره عکس و فیلم محرم ماه‌نشان، تصریح کرد: برای این سوگواره دو هشتگ "#نجات_اهل_عالم_با حسین_است و # کشتی_نجات" و محورهای "هرکوچه یک هیأت"، "رعایت مسائل بهداشتی در هیأت"، "هرخانه یک هیأت"، "خادمی کودکان و پیرغلامان" ، "هیأت و خدمات اجتماعی" و "هیأت و مبارزه با شیوع اپیدمی" در حال اجرا بوده و جوایز نقدی خوبی برای برندگان هر بخش در تظر گرفته شده است .

وی درپایان گفت: افراد علاقمند به شرکت در این سوگواره می توانند از طریق سایت nehzatsb.ir  نسبت به کسب اطلاعات لازم و ارسال آثار اقدام کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار