کد خبر: ۵۶۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

بانوان بهترين عنصر برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی هستند

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به برگزاری «مهرواره بانور» در استان گلستان گفت: رویکرد اصلی در این مهرواره حل مسائل خانواده، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است چراكه بانوان بهترين عنصر برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و مشكلات خانواده هستند.
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

بانوان بهترين عنصر برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی هستند

به گزارش پايگا ه خبري نهضت، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان درنشستي كه در اداره كل تبليغات اسلامي استان اين استان برگزار شد در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهارکرد: رهبر انقلاب اسلامی در یکسال اخیر تاکید جدی بر جهاد تبیین و ضرورت و فوریت این امر برای تمام اقشار دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تلاش ما این است تا برای مدیران و کارشناسان فرهنگی و قرآنی و بانوان فعال و فرهیخته در امر جهاد تبیین دوره‌های آموزشی و توانمندسازی برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مهرواره بانور افزود: این مهرواره دو رویکرد اصلی و اساسی دارد که رویکرد اصلی در این مهرواره حل مسائل خانواده، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و نقش آفرینی بانوان برای حل اینگونه مسائل است اين در حالي است كه به اعتقاد ما، بانوان مهم‌ترین عنصر برطرف کننده مسائل و مشکلات در حوزه خانواده و به تبع جامعه هستند. 

وی از تمام بانوان و فعالان فرهنگی و مذهبی استان دعوت کرد به این مهرواره بپیوندند و برای حل مسائل «محله، خانواده و جامعه و اصلاح سبک زندگی»؛ خلاقیت‌ها و تجارب خود را به میدان بیاورند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: بانوان گلستانی دغدغه‌مند در حوزه زنان و خانواده و مسائل مربوط به سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ به این مهرواره بپیوندند و عضو این شبکه شوند. در مرحله بعد همکاران ما با آنان‌تماس خواهند گرفت تا طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دهند.

ارسال نظر