کد خبر: ۵۶۶۴

تجمع بزرگ بانوان زینبی در رشت برگزار شد

بانوان انقلابي استان گيلان با هدف ورود به عرصه جهاد تبیین برای حفظ هویت اسلامی و الهی بانوان در جامعه در گلزار شهدای رشت گردهم آمدند.
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

 

تجمع بزرگ بانوان زینبی در رشت برگزار شدبه گزارش پايگاه خبري نهضت، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در این تجمع با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه از سوی هرکسی می‌تواند آن شخص را به سعادت ابدی برساند ، گفت : حضرت زینب (س) نشان دادند زنان می‌توانند با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، دینی واجتماعی از مدافعان اصلی ولایت فقیه باشند.

حجت الاسلام مهدوی هدف از برگزاری این گونه مجالس را الگو برداری درست از راه و روش اهل بیت عصمت و طهارت برشمرد و افزود : توسل به معصوم (علیهم السلام) نباید همواره در جهت رفع مشکلات مادی باشد ، بلکه باید با نیت الگو گرفتن از آن بزرگواران و همچنین  تبلیغ فرهنگ زینبی و تفکر بسیجی و انتقال ارزش‌های دینی و اعتقادی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان دشمن شناسی را امری مهم دانست و عنوان کرد : نقشه‌های فریبنده دشمنان دین و انقلاب ، نه تنها امتیاز دادن به بانوان این سرزمین نیست بلکه هدفشان مشغول کردن بانوان به امور جزئی و  از بین بردن هویتشان در جامعه است ، لذا وظیفه زنان مومن در عصر حاضر ورود به جهاد تبیین برای حفظ هویت اسلامی و الهی بانوان در جامعه است .

حجت الاسلام مهدوی ضمن اشاره به مقام والای شهدا گفت : تمام ما مدیون شهدا هستیم و باید در جهاد تبیین راه آنان را ادامه دهیم و همچون زینب کبری (س) از راه آنان دفاع کنیم  و همچنین اجازه روایت غلط از سمت رسانه‌های شیطان صفت صهیونیستی را ندهیم. 

وی با اشاره به این که جهاد روایت و تبیین فقط برای افراد با تحصیلات درجه بالا نیست افزود : تمام اقشار مردم به اندازه سهم اثرگذاری خود در خانه ، مدرسه و جامعه نسبت به ضرورت داشتن استقلال و حفظ هویت دینی و مبارزه با استکبار جهانی هرکدام به اندازه آگاهی خود، می‌توانند در این راه مبارک قدم بردارند.

در ادامه این مراسم، هاجر تحریری نیک صفت از اساتید دانشگاه  رشت گفت : اگر می‌خواهیم در جهاد تبیین موفق باشیم باید با الگو گیری از حضرت زینب (س) خود سازی کنیم.

وی با اشاره به ابعاد مختلف جهاد افزود : در هر شرایطی  باید آماده باشیم تا به عنوان یک مجاهد در راه تبیین و حفظ ارزش های دین الهی به موقع عمل کنیم و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم. 

تحریره نیک صفت ،استاد دانشگاه گفت : دشمن در تلاش است با تزویر ، شایعه پراکنی و وارونه جلوه دادن اذهان عمومی را منحرف و به اعتقادات دیگران خدشه وارد کند که باید هوشیار ، بصیر و موقعیت شناس باشیم تا  بحران‌ها را به بهترين نحو مديريت کنیم.

تجمع بزرگ بانوان زینبی در رشت برگزار شد

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار