کد خبر: ۵۶۷۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد؛

صدور نخستین پروانه فعالیت موسسه قرآنی در مشکات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از صدور نخستین پروانه فعالیت موسسه قرآن و عترت در بخش مشکات کاشان خبرداد.
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش نهضت ، حجت الاسلام مهدی بصیرتی -رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان - گفت: برای نخستین بار پروانه رسمی فعالیت یک مؤسسه قرآن و عترت جدید در شهر مشکات از بخش‌های چهارگانه شهرستان کاشان صادر شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان افزود: این پروانه فعالیت با نام «رهروان طریق معرفت» به مدیرعاملی «محمدرضا روپیکر» پیشکسوت قرآنی و جانباز سرافراز شهر مشکات از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور صادر شده است.

حجت الاسلام بصیرتی در ادامه افزود: نوع پروانه فعالیت این مؤسسه عمومی بوده و به مدت ۵ سال اعتبار دارد و از این پس تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی کاشان فعالیت خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه مؤسسات قرآنی دارای ظرفیت مناسبی جهت آموزش و ترویج مبانی و آموزه‌های قرآنی در جامعه هستند ابراز امیدواری کرد: مؤسسه قرآنی رهروان طریق معرفت با توجه به ظرفیت بالای قرآنی منطقه مشکات و اساتید و مربیان توانمند این مؤسسه و بویژه مدیرعامل آن بتواند در آینده جهش خوبی به لحاظ کمی و کیفی در نشر و توسعه برنامه‌های قرآنی شهر مشکات بویژه در تربیت حافظان و قاریان داشته باشد.

حجت الاسلام بصیرتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰ موسسه و ۱۷ خانه قرآن شهری و روستایی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان کاشان وجود دارد که در حوزه آموزش و توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآن و عترت فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر