کد خبر: ۵۶۷۷
مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت ۵۰ هزار حرف‌آوردی در عرصه جهاد تبیین

۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت ، عاطفه سعیدی نژاد- مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور- در مصاحبه با خبرنگارنهضت در اصفهان، در حاشیه افتتاحیه نشست ملی پرده‌خوانی زنان عاشورایی که در محل بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان برگزار شد، ضمن اشاره به ضرورت توجه به اقشار مختلف بانوان به ویژه در عرصه تبلیغ گفت: اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال آن است تا بتواند یک جریان بزرگ مردمی از اقشار بانوان را در عرصه شکل گیری الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را مبتنی بر ظرفیت ها و ماموریت هایی که امروز در انقلاب اسلامی تعریف شده است، ایجاد کند.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین این ماموریت ها، جهاد تبیین است، افزود:طرحی برای شکل گیری نهضت تبیین بانوان تدوین و اجرا نموده ایم و بر آن اساس، زیرساخت‌های تربیت کنشگر تبیینی در حوزه تبلیغ بانوان را فراهم خواهیم کرد.
سعیدی نژاد یکی از محورهای مهم فعالیت امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی را طرح «حرف‌آورد» بیان کرد و گفت: حرف‌آورد صرفاً یک رویداد نیست بلکه تریبون مردمی بانوان است.
مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تولید رسانه ای، دوره های پلکانی و توان افزایی برای تبیین موثر، از برنامه های حرف آورد است، اظهار کرد: بالغ بر 100 هزار اثر در حرف آورد دریافت کردیم و بیش از 50 هزار حرف آوردی در سطح کشور داریم که ظرفیت عظیمی در جهاد تبیین به شمار می رود.
وی در ادامه سخنان خود به فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در ارتباط با جامعه دختران نوجوان اشاره کرد و گفت: طرح «رفیقانه » را با هدف رسیدگی به مقوله تفریح و تخلیه هیجانات نوجوانان و جوانان دختر، هویت بخشی به رفاقت و گروه های رفاقتی همسالان به عنوان فرصت رشد و جهت دهی به دختران نوجوان کلید زده ایم.
خانم سعیدی نژاد افزود: این ظرفیت اجتماعی، یک فرصت است و در این طرح، رفاقت را به عنوان یک عنصر هدایت بخش در نظر گرفته و بر این مبنا حرکت می‌کنیم.
وی به شکل گیری نهضت پیشرفت بانوان در استانها و برخی شهرستانها اشاره کرد و گفت: برای تحقق و توسعه نهضت پیشرفت بانوان در کشور، ستادهای استانی و شهرستانی پیشرفت بانوان تشکیل شده است و در حال حاضر در فرایند بازآرایی این شبکه در سطح هر استان هستیم.
نشست ملی پرده خوانی زنان عاشورایی با همکاری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته فرهنگی ستاد اربعین، اداره کل تبلیغات اسلامی و بنیاد مهدویت اصفهان، هشتم و نهم شهریورماه با حضور یکصد نفر از بانوان مداح و مبلّغات سراسر کشور در اصفهان برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار