کد خبر: ۵۶۸۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

کانون‌های فرهنگی تبلیغی دارای ظرفیت نیروی انسانی مطلوبی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی دارای ظرفیت نیروی انسانی بسیار مطلوب و ستودنی است که با هیچ ارزش مادی قابل مقایسه نیست.
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت الاسلام برومند رازیانی - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان - در نشست صمیمی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی اظهار داشت: بنا و اساس تشکل‌های مردمی بر استقلال آن است که باید به صورت خود گردان و مردمی صورت پذیرد.

وی در خصوص حمایت از کانون‌ها افزود: هر برنامه‌‌ی فرهنگی که شامل ویژگی‌های مرتبط با کار سازمان باشد از سوی سازمان مورد حمایت قرار می‌گیرد .

حجت الاسلام برومند رازیانی عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی دارای عرصه‌ی فعالیت قرآنی، هنری، فرهنگی می باشد که یک عرصه آن فضای مجازی است که باید در این برهه بیشتر بر روی آن کار شود .

وی  در خصوص تمدید مجوز کانون‌ها گفت: هر کانون فرهنگی تبلیغی که در طول یک سال 8 فعالیت شاخص داشته باشد کانونی فعال و مجوز آن قابل تمدید است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: در ماه مبارک رمضان از 164 جلسه خانگی قرآن کریم در استان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی حمایت شد.

وی در پایان با اشاره به فرهنگ استفاده از فضای مجازی در بین شرکت کنندگان در کانون‌ها گفت: فرهنگ استفاده از فضای مجازی در بین مردم باید ترویج شود تا فرصت خوبی برای حضور حداکثری مردم در فعالیت فرهنگی و تبلیغ باشد .

 

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار