کد خبر: ۵۶۹۳
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان:

همراهی اصحاب فرهنگ و هنر، مهمترین سرمایه ماست

مرادی گفت: اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر یکی از مهمترین سرمایه های حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان است.
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان، امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان صبح چهارشنبه(9 شهریور ماه) در جریان بازدید نماینده ولی فقیه از حوزه هنری استان، اظهار کرد: اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین سرمایه حوزه هنری کردستان است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیار خوب اجرایی از سوی حوزه هنری استان کردستان، گفت: در سایه این اعتماد و همراهی حوزه هنری در دو بخش سخت افزار و نرم افزار فعالیت های بسیار خوبی را اجرایی کرده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در استان با ایجاد و راه‌اندازی 13 سالن سینما و افزایش سرمایه صندلی سینما در استان کردستان یکی از برنامه‌های اصلی و محوری ماست که خوشبختانه با راه‌اندازی پردیس‌های سینمایی در شهرستان های سنندج، سقز و بیجار این روند در دیگر شهرستان های استان نیز به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی تولید محور بودن فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه هنری کردستان را یکی دیگر از اقدامات و اهداف اصلی این نهاد عنوان کرد و یادآور شد: حمایت از تولید فیلم کوتاه، چاپ کتاب، تولید البوم موسیقی و برگزاری نمایشگاه های تجسمی از جمله فعالیت‌های این بخش به شمار می‌رود.

مرادی ضمن اشاره به برگزاری رویدادهای مهم و تاثیرگزار فرهنگی در استان کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه در این بخش نیز ما جدای از برگزاری جشنواره‌های ملی و بین المللی در رشته‌های مختلف، برگزاری مراسم‌های شب خاطره شهدای شاخص را به عنوان یک برنامه‌های محوری دنبال کرده و در این راستا اقدامات خوبی را اجرایی کرده‌ایم.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های ویژه نماینده ولی فقیه در استان کردستان از حوزه هنری، بیان کرد: خوشبختانه در سایه این حمایت‌ها ما فعالیت‌های خوبی را اجرا کرده و انتظار داریم که در سایه همین حمایت‌ها بتوانیم اقدامات بهتری را برای خدمت به فرهنگ و هنر استان کردستان برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بازدیدی سه ساعته از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و اقدامات حوزه هنری استان قرار گرفت و از تلاش های صورت گرفته از سوی این نهاد در راستای کمک به ارتقاء شاخص های فرهنگی و هنری کردستان تقدیر کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار