کد خبر: ۵۷۱۳

برگزاری نشست برنامه ریزی مراسم اربعین در کردستان

نشست هم اندیشی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای برگزاري باشكوه مراسم اربعین در مرز باشماق مریوان با كاركنان این اداره کل برگزار شد.
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نشست هم اندیشی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای برگزاري باشكوه مراسم اربعین در مرز باشماق مریوان با كاركنان این اداره کل برگزار شد. در این نشست که با حضور معاون فرهنگی، کارشناسان روابط عمومی،  تشکلهای دینی، امور بانوان، فرهنگی، رسانه، مساجد، مداحان و اقشار تاثیر گذار برگزار شد حجت‌الااسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ضمن تاکید بر هر چه باشکوه برگزار کردن این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال مرز باشماق مریوان برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بعد از دو سال بازگشایی شده است باید نسبت به هماهنگی و فضای سازی فرهنگی برای موکب های برپایی در این شهرستان اقدام شود .

وی افزود: تهیه بسته‌های فرهنگی برای زائران آن حضرت در راستای آشنایی و تعامل هر چه بیشتر مردم از سوی این اداره کل به صورت مطلوب انجام شود.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی عنوان کرد: اقامه نماز جماعت، برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان و نوجوانان، برگزاری کلاس‌های قصه گویی در مورد حضرت امام حسین (ع)، اجرای مداحی توسط بانوان و آقایان مداح از جمله برنامه‌های اجرایی در موکب‌های مسیر زائران در مرز باشماق است.

گفتنی است، در پایان کمیته‌هایي از جمله فضای سازی محیطی، دینی، مداحی و مبلغات برای حضور کارمندان این اداره کل در مواکب شهرستان مریوان از تاریخ 14 الی 27 شهریور ماه مشخص شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار