کد خبر: ۵۷۲۰

تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از حرکت‌های تحوّلی مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از حرکت های تحولی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و فصل جدید فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی در استان با ارسال لوحی تقدیر کرد.
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از حرکت‌های تحوّلی مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان

به گزارش پایگاه خبری نهضت از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شش ماه پس از معرفی حجت الاسلام مهدی فوقی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، با ارسال لوحی از حرکت‌های تحولی و ایجاد فصل جدید فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی در این استان توسط حجت الاسلام فوقی تقدیر کرد.

وی در پیام خود ضمن معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهادهای اثرگذار در تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی(ص)، پویایی و بالندگی و دست‌یابی به این اهداف متعالی را با حضور مسئولانه و خلّاق نیروهای متعهد و ارزشی میسّر دانست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از پیام خود خطاب به مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان آورده است: مدیریت جهادی و عملکرد موفق جنابعالی و دیگر همکارانتان در تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمان بالاخص پیشبرد زیست بوم فرهنگی استان، عملیات‌های رمضان و محرم سال جاری در خور تحسین و ستایش می‌باشد.

می‌توان گفت، برپایی آیین جزءخوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در گذر فرهنگی چهارباغ و همچنین اجتماع مردمی عاشقان عاشورایی اصفهان در روز عاشورا، از جمله مهم‌ترین و موثرترین فعالیت‌های ابتکاری و پرمخاطب اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در چند ماه اخیر بوده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار